AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

leeft dit topic nou nog?:D

Mensen blijven dingen kopen

Ik ken het merk niet, maar ziet er wel goed uit

RobertHosper zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit om mijn hgh in te bewaren zonder dat me ma gaat flippen :o
geluidloos en klein:D

LOL , ik denken dat het een kluisje was. Is het een mini fridge :D

PatrickT zei:
Afgelopen weekend een 3e horloge erbij gekocht. Naast de Submariner en de Edox nu ook een Movado:

movado.jpg

Super strakke horloge, in het echt komt ie veel beter uit dan op deze foto. Toen ik hem zag liggen was ie meteen verkocht ;)

Apparte klok die zich al meteen tot favoriet heeft gemaakt :D

En ja, ik heb wat met horloges... :rolleyes:

t*ring DIE MOET IK HEBBEN!
Kost dat?

Ennuh....wat voeren jullie allemaal voor illegale activiteiten uit dat jullie zoveel kopen :D

Waarom zegt niemand even, dat ik een mooie en goede koop heb gedaan? Was laatst ook al zo met mijn nieuwe laptop.
Kun je dan alleen reacties ontlokken, wanneer je knullige schoentjes en lelijke horloges post?:D

Ik zit er aan te denken deze koptelefoon aan te schaffen:

http://www.mp3shop.nl/product/20222

Iemand beetje verstand van koptelefoon die weet of ik voor dat geld beter iets anders kan kopen?

Goede koop Mighty, maar waarom geen W versie? Heb je echt veel plezier van, doet ook natuurlijker aan vind ik.

Zelf nog deze router gekocht :

Aanradertje vind ik, binnen no time aangesloten en werkt prima. Via de Serviceplanet webshop van Casema maar € 40,-, op Tweakers.net niet goedkoper dan € 48,43.

[Link niet meer beschikbaar]

Ook nog een draadloze USB-stick er bij gekocht.

Morgen nog even de draadloze adapter voor mijn 360 kopen om het netwerk compleet te maken.

EricR zei:
Goede koop Mighty, maar waarom geen W versie? Heb je echt veel plezier van, doet ook natuurlijker aan vind ik.

Zelf nog deze router gekocht :

Aanradertje vind ik, binnen no time aangesloten en werkt prima. Via de Serviceplanet webshop van Casema maar € 40,-, op Tweakers.net niet goedkoper dan € 48,43.

[Link niet meer beschikbaar]

Ook nog een draadloze USB-stick er bij gekocht.

Morgen nog even de draadloze adapter voor mijn 360 kopen om het netwerk compleet te maken.
W-versie???:D

Rob G zei:
Ik zit er aan te denken deze koptelefoon aan te schaffen:

http://www.mp3shop.nl/product/20222

Iemand beetje verstand van koptelefoon die weet of ik voor dat geld beter iets anders kan kopen?
Sennheiser is goed, misschien wel de beste op dit gebied, naar mijn mening. Volgens mij kun je wel goedkoper gaan, maar is net wat je er allemaal mee wilt natuurlijk.

Widescreen, 1680 x 1050. Maar is ook een kwestie van persoonlijke voorkeur, voor gaming wordt Widescreen in ieder geval steeds meer de aangewezen keuze en voor fotobewerking is het ook vrij handig.

Volgens mij is dit een widescreen hoor.

max. resolutie1600x1200
Is dan geen Widescreen, verhouding van 4:3 = 1,33. Widescreen is bijvoorbeeld 1680 x 1050. In dat geval 16:10 = 1,6.

Oke. Het stond namelijk in de omschrijving, dat het een breedbeeld was. Dat zal dan meer op de inch-maat slaan, denk ik.

Het is dan toch wel bijna een widescreen.:D

Een breed beeld, maar geen breedbeeld ;)

Als je voorkeur uit gaat naar een echt breedbeeldscherm zou ik overwegen om het scherm te ruilen. Er zit een wezenlijk verschil tussen. Zelfde als tussen een breedbeeld TV en een normale 4:3 TV.

Terug
Naar boven