MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

heb zojuist een nieuwe pc kast gekocht :D
heb deze gekocht vanwege z'n bouw, die een zo stil mogelijke pc moet garanderen. Ik kan u zeggen: het werkt! (wist niet dat een pc zo stil kon zijn) Het enige dat ik zo af en toe hoor is m'n 2e HD. De 1e zit in een muffler, die zorgt voor mechanische ontkoppeling = geen hd gekraak :D
Mijn vorige kast ging al een flink aantal jaartjes mee en was een gigantische herriebak.

de Silentium T2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Richard V

Ik dacht als je per maand voor +-300 euro aan eten opfret, dan mag je ook gympies van 100 euro kopen :p

@ MMN

Merk is Tommy Hilfiger

De yamaha S557. Prima speler, slikt werkelijkwaar alles. Lijkt Man-Mountain wel.

Speelgoed:

builderB zei:
heb zojuist een nieuwe pc kast gekocht :D
heb deze gekocht vanwege z'n bouw, die een zo stil mogelijke pc moet garanderen. Ik kan u zeggen: het werkt! (wist niet dat een pc zo stil kon zijn) Het enige dat ik zo af en toe hoor is m'n 2e HD. De 1e zit in een muffler, die zorgt voor mechanische ontkoppeling = geen hd gekraak :D
Mijn vorige kast ging al een flink aantal jaartjes mee en was een gigantische herriebak.

de Silentium T2
[Link niet meer beschikbaar]

Lol, ik dacht dat dat een koelkast was

Nog niet gekocht, maar denk binnen nu en twee weken wel besteld. Scoort in een zeer uitgebreide test als 1 van de beste DVD-spelers en slaagt in die tests ook bijna op alle onderdelen. Vrij uniek omdat hier dus een speler van € 2225,- diverse spelers van duizende euro's verslaat.

Komt overigens alleen echt tot zijn recht bij een tv met DVI of HDMI ingang, met andere aansluitingen is het nog steeds een prima speler gelet op de prijs maar je mist dan o.a. de upscaling mogelijkheden naar HD resoluties.

Mijn mini LCD tvtje :D
Wilde eerst een 71cm kopen maar toch maar voor de 51cm gekozen.. ik verdien niet zo héél veel bij de groenteboer :o

Morgen binnen.. incl personeelskorting (20%) voor 383 euries :) (was 479)

waarom geen breedbeeld?

gekocht om die abs eens aan te pakken! :)

ParadiseFold zei:
waarom geen breedbeeld?

gekocht om die abs eens aan te pakken! :)

Geen breedbeeld omdat ik een lcd wilde.. mn kamer is de grootste niet en om ruimte te besparen hang ik m aan de muur.. met een breedbeeld toch wat lastig vanwege de diepte en tussen mijn bank en de muur waaraan de tv komt zit maar een ruime 1.5 meter.. daarom ook geen 71 cm genomen; wordt anders gewoon te groot..

Alles is aangesloten.. beeld niet SUPER maar wel erg blij ermee :D
(beneden een UGE lcd staan met super beeld kwaliteit dus dan valt deze een heel klein beetje tegen :o)

EricR zei:

Nog niet gekocht, maar denk binnen nu en twee weken wel besteld. Scoort in een zeer uitgebreide test als 1 van de beste DVD-spelers en slaagt in die tests ook bijna op alle onderdelen. Vrij uniek omdat hier dus een speler van € 2225,- diverse spelers van duizende euro's verslaat.

Komt overigens alleen echt tot zijn recht bij een tv met DVI of HDMI ingang, met andere aansluitingen is het nog steeds een prima speler gelet op de prijs maar je mist dan o.a. de upscaling mogelijkheden naar HD resoluties.

Wat zal jij genieten als je dadelijk Me Luv You Long Time 5 gaat kijken!

dit om mijn hgh in te bewaren zonder dat me ma gaat flippen :o
geluidloos en klein:D

Terug
Naar boven