Leaf
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
www.kleurmijninterieur.nl, ga daar je vraagjes maar stellen smurf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je 1 boom in een bos kopen?
leuk
hoeveel kost zo een boom?
welke boom is het?
als je de boom koopt hoeveel meter rondom de boom zijn dan ook van jou?
(mbt prikkeldraad spannen zodat er geen honden aan je boom kunnen plassen)
.. of ben ik niet mee en was het sarcastisch?
Ik heb eens een boom in een bos gekregen... een of ander vaag adoptie-plan (ik heb het certificaat nog ergens liggen). Schijnt een nummertje op/bij te staan waaraan ik zou kunnen nagaan welke boom van mij is. (maar aangezien ik hem toch niet mag omzagen om in de kachel te steken zie ik niet in waarom ik helemaal naar dat achtelijke bos zou moeten gaan)

Wooohooo!![]()
[Link niet meer beschikbaar]
Samsung LE37A552
Beelddiagonaal 94 cm
Dynamisch contrast 15000 :1
Resolutie 1920 x 1080 pixels
![]()
Een Club 3D 8800GT videokaart. Nu houd ik op met kopenOf toch niet, misschien nog een macro objectief kopen als de prijs laag blijft.

9-reeks is alleen maar een aanduiding, biedt weinigs extra t.o.v. de huidige 8-serie. Een 8800GT is in die prijsklasse de snelste kaart, heb geen zin om voor een 9800-kaart te gaan. Alle 9600 GT's zijn langzamer dan een 8800GT maar het prijsverschil is zeer klein, dan is de 8880GT dus een betere koop.
Spelletjes draai ik toch hoofzakelijk op mijn Xbox 360 maar ik wil Crysis nog wel een keer met wat betere settings uitspelen.

!!! me like9-reeks is alleen maar een aanduiding, biedt weinigs extra t.o.v. de huidige 8-serie. Een 8800GT is in die prijsklasse de snelste kaart, heb geen zin om voor een 9800-kaart te gaan. Alle 9600 GT's zijn langzamer dan een 8800GT maar het prijsverschil is zeer klein, dan is de 8880GT dus een betere koop.
Spelletjes draai ik toch hoofzakelijk op mijn Xbox 360 maar ik wil Crysis nog wel een keer met wat betere settings uitspelen.