Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ja joh en laat blaadje met rust!

:roflol: DvO :p
*troostkarma om je vertrouwen terug te winnen van zodra ik kan*
ah nu zie ik het..behangpapier...

Nieuwe custom lifting straps.. moest ze ff posten :p

4jmkn9.jpg

kan je 1 boom in een bos kopen?
leuk
hoeveel kost zo een boom?
welke boom is het?
als je de boom koopt hoeveel meter rondom de boom zijn dan ook van jou?
(mbt prikkeldraad spannen zodat er geen honden aan je boom kunnen plassen)
.. of ben ik niet mee en was het sarcastisch?

Ik heb eens een boom in een bos gekregen... een of ander vaag adoptie-plan (ik heb het certificaat nog ergens liggen). Schijnt een nummertje op/bij te staan waaraan ik zou kunnen nagaan welke boom van mij is. (maar aangezien ik hem toch niet mag omzagen om in de kachel te steken zie ik niet in waarom ik helemaal naar dat achtelijke bos zou moeten gaan)

Ik heb eens een boom in een bos gekregen... een of ander vaag adoptie-plan (ik heb het certificaat nog ergens liggen). Schijnt een nummertje op/bij te staan waaraan ik zou kunnen nagaan welke boom van mij is. (maar aangezien ik hem toch niet mag omzagen om in de kachel te steken zie ik niet in waarom ik helemaal naar dat achtelijke bos zou moeten gaan)

hah zo cool :p
als ik euromillions win laat ik een bos aanleggen met heuveltjes, een vijver, een open stuk weide waar her en der verspreid wat klaprozen groeien tussen het lange gras en ergens een matras
voor als ik roodkapje tegen kom :D
maar anders zou ik wel een boom willen kopen in een nabijgelegen bos.. alleen zijn ze niet te koop :(
wel max 20 euro ofzo :p

Wooohooo! :cool: :D

FBE3A4F44590A918C125742C003E59D3_big.jpg

Samsung LE37A552

Beelddiagonaal 94 cm
Dynamisch contrast 15000 :1
Resolutie 1920 x 1080 pixels

nice!!!
samsung ftw

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

news_c3drad88gts.jpg

Een Club 3D 8800GT videokaart. Nu houd ik op met kopen :D Of toch niet, misschien nog een macro objectief kopen als de prijs laag blijft.

news_c3drad88gts.jpg

Een Club 3D 8800GT videokaart. Nu houd ik op met kopen :D Of toch niet, misschien nog een macro objectief kopen als de prijs laag blijft.

:roflol:

ik vraag me af wrm je niet voor de 9 reeks gegaan bent :o
een beetje teleurgesteld in je aankoop :D

9-reeks is alleen maar een aanduiding, biedt weinigs extra t.o.v. de huidige 8-serie. Een 8800GT is in die prijsklasse de snelste kaart, heb geen zin om voor een 9800-kaart te gaan. Alle 9600 GT's zijn langzamer dan een 8800GT maar het prijsverschil is zeer klein, dan is de 8880GT dus een betere koop.

Spelletjes draai ik toch hoofzakelijk op mijn Xbox 360 maar ik wil Crysis nog wel een keer met wat betere settings uitspelen.

9-reeks is alleen maar een aanduiding, biedt weinigs extra t.o.v. de huidige 8-serie. Een 8800GT is in die prijsklasse de snelste kaart, heb geen zin om voor een 9800-kaart te gaan. Alle 9600 GT's zijn langzamer dan een 8800GT maar het prijsverschil is zeer klein, dan is de 8880GT dus een betere koop.

Spelletjes draai ik toch hoofzakelijk op mijn Xbox 360 maar ik wil Crysis nog wel een keer met wat betere settings uitspelen.

ach ik lees het net :p
je hebt gelijk :D

en

707_top_small.png

Dan kom je met een GT nog niet ver :P
Crysis is gewoon k*t :D

Terug
Naar boven