- Waardering
- 2.657
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik gisteren ook gekocht! Ma nog ni gespeeld =)

nice, foto's?vette nieuwe schoenen van hugo boss voor onder mn pak of spijkerbroek
zo geil

ik kan de wintercollectie van boss niet meer vinden online
Zat er al een tijd op te azen, maar op de valreep voor de cashback toch maar besteld als cadeautje voor m'n verjaardag over 2 weken:
[Link niet meer beschikbaar]
Canon EF-S 10-22mm 1:3.5-4.5 USM
Kost ongeveer 3 keer zoveel als een gemiddelde digitale camera, maar dit is zo'n beetje het beste wat er op ultrawide gebied te krijgen is.![]()
![]()
Maar met m'n Sigma 18-50 2.8 zat ik wel heel veel op de 18mm, en had ik heel vaak het gevoel tekort te komen, vooral bij landschappen, stedentrips en binnen. Je hebt veel creatieve vrijheid met een ultrawide, je kan onderwerpen heel apart in hun omgeving plaatsen. Mensen zien ook gelijk dat het iets aparts is vaak, omdat maar weinig camera's (althans de lenzen) zo wijd gaan.Nu nog niet obviously.Maar met m'n Sigma 18-50 2.8 zat ik wel heel veel op de 18mm, en had ik heel vaak het gevoel tekort te komen, vooral bij landschappen, stedentrips en binnen. Je hebt veel creatieve vrijheid met een ultrawide, je kan onderwerpen heel apart in hun omgeving plaatsen. Mensen zien ook gelijk dat het iets aparts is vaak, omdat maar weinig camera's (althans de lenzen) zo wijd gaan.
Het is in ieder geval een vak apart om zulke wide angle opnamen te maken, ik ga eerst maar eens stoeien met 16mm (24mm). Daarna misschien een Sigma 10-20mm er bij.
Nieuwe Jupiter Homestar kickertafel. YEAH!
Vant weekend is gaan halen ze.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 witte Dualshock3's, aangezien ze hier nog altijd niet uit zijn en strontduur als ze dat dan eindelijk wel zijn. Import vanuit Japan dus.
Gaat mooi afsteken tegen mijn zwarte PS3 ^^