MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Laatste aankoop:

gta4boxart.jpg

Wat heb je er voor betaald? Omgerekend dan he :P

35€ 't stuk zoiets. 97€ in totaal met verzending bij. 'T had nog goedkoper gekunnen ze, ma khad veel mensen gehoord da ze over die service tevreden zijn en snelle verzending enz dus dan heb ek ze daar maar gekocht. Eigenlijk had ik iets verder moeten zien want ik vind ze zelfs al voor 26€ 't stuk.

35€ 't stuk zoiets. 97€ in totaal met verzending bij. 'T had nog goedkoper gekunnen ze, ma khad veel mensen gehoord da ze over die service tevreden zijn en snelle verzending enz dus dan heb ek ze daar maar gekocht. Eigenlijk had ik iets verder moeten zien want ik vind ze zelfs al voor 26€ 't stuk.

Das niet duur, hier worden ze volgens mij iets van 60 euri..:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gekocht op Graspop. :p

vind ze eruit zien alsof de chinees die ze in elkaar moest naaien er weinig van snapte en een afwijking had aan zn verstand

Een Sensorklear pen om de sensor van mijn DSLR nog iets beter te kunnen reinigen. In feite reinig je overigens het lowpassfilter en niet de sensor zelf.

Ook nog een 18% grijs doek voor witbalans en belichting gekocht en een stick om batterijen te ontdoen van roest en aanslag.

nou ja, een nieuwe internet/telefoonprovider dus.

Scott Scale 80 2008 27 versnellingen met Velgremmen en Rockshox Dart 2 100mm met lockout

2lbnqqs.jpg

Betaalbare bike van 12 kg met hardtail en verstelbare voorvering.

[Link niet meer beschikbaar]

:)

Terug
Naar boven