Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

700, maar ik heb 600 betaald via een maatje van me die kent een dealer van scott.

Ik wilde eerst een bike met schijfremmen, maar we zijn vier zaken langsgeweest en een fiets met schijfremmen is minstens 1200 euro.
En daar komt bij, onderhoud van schijfremmen is vele malen duurder. Velgremmen zijn in Nederland meer dan voldoende, zelfs in de Ardennen is het nog goed. Schijfremmen heb je pas nodig bij echt sTe afdalingen.

Dat frame van Scott is een van de betere, net als de voorvork.
Je kan de hardheid van de vork instellen, je kan hem ook op lock out zetten zodat hij helemaal niet veert.
Schakelwerk is van Shimano, 27 versnellingen.

Met andere woorden; goed beginnersfietsje met leuk design voor weinig geld.
Mocht ik besluiten toch schijfremmen te willen dan zet ik ze er later alsnog in.

IMG_1452.jpg

7 augustus mag hij het nest verlaten :D

Volgens mij wordt dat echt een luie hond :D! Hoop niet dat die op zijn nieuwe baasje lijkt. hehe

maar wel een cool beest :D!

Leuk beestje gixer!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit T-shirt

en een vest van Replay

leuk hondje trouwens gixer :D:D

leuke hond !

[Link niet meer beschikbaar]

dit T-shirt

en een vest van Replay

leuk hondje trouwens gixer :D:D

xD daar kan je toch zo niet in met je rug en schouders?
Nuja, daar heb ik toch altijd problemen mee en jij bent wel groter... Helft van mn tshirts zijn veel te lang :p

Maar dan de Limited Edition AEON pack. Had al eerder Settlers II en een paar expansion packs voor The Elder Scrolls gekocht. Echt voor WTF-prijzen. Iedere DVD voor 2 euro per stuk. Freerecordshop was aan het dumpen. 5 voor 10 euro voor combinaties van games en films, redelijk veel recente games bij.

Western Digital Externe schijf van 1TB

Deze schoenen alleen dan met broque gaatjes.

Animal en een xxl shirt en wat dextrojuice.

Thx 4 the comments.

Khoop dat ie mooe en groot word, maar als ie op zijn vader lijkt is dat helemaal geen probleem!

een moederfiets met kinderzitjes!

Terug
Naar boven