Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

xD daar kan je toch zo niet in met je rug en schouders?
Nuja, daar heb ik toch altijd problemen mee en jij bent wel groter... Helft van mn tshirts zijn veel te lang :p

valt best mee bij deze :) pastte in een L, wel iets lang, mja ^^

Een scooter om die bagger files te ontwijken...

90nmgh.jpg

vr5zet.jpg

Damn, zal ook wel niet van de goedkoopste zijn denk ik. Ik zou m'n geld daar nooit aan uitgeven tbh.

Die eerste vind ik best cool

Damn, zal ook wel niet van de goedkoopste zijn denk ik. Ik zou m'n geld daar nooit aan uitgeven tbh.
haha, waren juist zeer goedkoop hoor ;) had laatst een paar leren armbanden bij de h&m gehaald en wilde daar nog ff matchende horloges bij, dus ff cheap op het inernet besteld ;)

ja, die bedoel ik hehe, my bad.

die 1ste is wel mooi trouwens
ik vroeg me gewoon af wat je bedoelde ;) maar heb het al gevonden in het horlogetopic.

dit lijken idd wel replica's daarvan, alhoewel ik ze daarom niet gekocht heb. vond het gewoon mooie horloges.

bovendien zou ik nooit meer dan 100eu neertikken voor een horloge dat over een paar jaar toch "uit" is. dan zou ik een wat neutraler design kiezen.

ik vroeg me gewoon af wat je bedoelde ;) maar heb het al gevonden in het horlogetopic.

dit lijken idd wel replica's daarvan, alhoewel ik ze daarom niet gekocht heb. vond het gewoon mooie horloges.

bovendien zou ik nooit meer dan 100eu neertikken voor een horloge dat over een paar jaar toch "uit" is. dan zou ik een wat neutraler design kiezen.

idd, heb ik ook. mijn broertje heeft iets van 500 euri uitgegeven aan een u boat. dat gaat mij dan weer te ver. zou idd ook niet meer dan 100 a 150 euri uitgeven aan een horloge.

idd, heb ik ook. mijn broertje heeft iets van 500 euri uitgegeven aan een u boat. dat gaat mij dan weer te ver. zou idd ook niet meer dan 100 a 150 euri uitgeven aan een horloge.
nja kijk, het punt is dat die dingen niet echt tijdloos zijn, ik denk dat wanneer jij over 5 jaar nog met zo'n ding rondlopen mensen je uitlachen, dan koop ik liever een cheap dingetje als modeaccesoire en een duur horloge dat wat meer tijdloos is, bv. een rolex ofzo (alleen die heb je niet voor 500eu ;) )

Haha, heb je ooit iemand uitgelachen zien worden omdat hij een horloge droeg die 'uit de mode' was?

500 euro horloges ga ik me niet eens over uitlaten

Terug
Naar boven