Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

een ritsportemonee van http://www.castelijnenbeerens.com/
dan reist mn geld in klasse mee :p

ff pic gemaakt :)

205zeh2.jpg

nja kijk, het punt is dat die dingen niet echt tijdloos zijn, ik denk dat wanneer jij over 5 jaar nog met zo'n ding rondlopen mensen je uitlachen, dan koop ik liever een cheap dingetje als modeaccesoire en een duur horloge dat wat meer tijdloos is, bv. een rolex ofzo (alleen die heb je niet voor 500eu ;) )

daar gaat het bij mij ook om. dit soort u boat modellen zijn ff "in" en dan verschijnt er weer een ander model. de horloge die ik nu heb is klassiek, tijdloos, sT en niet meer dan 100 euri (diesel).
ik hecht totaal geen waarde aan merken. zoals bijv een rolex hoeft voor mij ook niet. bij mij gaat het meer om het design.
het is maar waar je waarde aan hecht..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zojuist besteld bij Vodafone =D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft er iemand een website waar er helder wordt uitgelegd waar je allemaal moet op letten bij de aankoop van een hd tv-scherm, wat zoal de verschillen zijn, welke merken goed/slecht zijn......?

Heeft er iemand een website waar er helder wordt uitgelegd waar je allemaal moet op letten bij de aankoop van een hd tv-scherm, wat zoal de verschillen zijn, welke merken goed/slecht zijn......?

is weinig aan op te letten, je kan imo beste de specs vergelijken op kieskeurig, de "specificaties" spreken voorzich

Daa rben ik al dagelijks te vinden ;) Ik werk op een school.

oohhh, dus het is een kers op die slagroomtaart. nu kan het al helemaal niet meer stuk:D

je kan wel lachen, maar zo'n ding is ideaal als je dagelijks langs files etc. moet.

ik zou eerder lachen om iemand die dagelijks 1.5u in de auto zit om naar z'n werk te komen terwijl het op de scooter 20 min is.

je kan wel lachen, maar zo'n ding is ideaal als je dagelijks langs files etc. moet.

ik zou eerder lachen om iemand die dagelijks 1.5u in de auto zit om naar z'n werk te komen terwijl het op de scooter 20 min is.

ja duhhh:rolleyes:, daar gaat het ook helemaal niet om. niet alles te letterlijk opnemen pik.

nee, motorfiets. Even hard als auto en je bent heel flexibel in het verkeer.

Terug
Naar boven