Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik zoek voor mezelf en m'n vriendin ook 2 fietsen te kopen. Heb 1200 euro budget. Vandaar dat ik het effe vroeg.;)

dan is zo een wel nice :D degelijke fietsen en goedkoop.
de goedekopere giant en gazelle enzo beginnen bij 600 een beetje. misschien ook nog leuk voor je :)

Specs zeggen echt niets, als je daar alleen op voort gaat kom je heel veel bedrogen uit.

Met hd tv's moet je toch wat uitkijken, want vele van hen hebben problemen, maar ook vele werken perfect... Je moet een beetje geluk ermee hebben. Problemen zoals ghosting, clouding, motion blur etc zijn heel gekend en een echte ziekte van hd tv's. Sony's zijn bv gekend voor hun clouding, soms zefs in het extreme, en een dure tv betekent verre van een goeie.

Ik stel voor dat je vooral veel reviews leest, daardoor filter je altijd de beste modellen eruit. Samsung is een goed merk voor hd tv's, en heel goed voor te gamen als u da intresseert.

Via deze site (+ veel reviews lezen elders) heb ik mijn model van full hd tv gekozen. http://www.hdtvtest.co.uk
Zéér proffesionele site dus ze maken u geen blaaskes wijs.

Nog een vraagje, is het waar dat het beeld op hd schermen vervormd kan worden als je naar analoge tv kijkt?

Is het nu beter om een full hd scherm te kopen dan een hd ready scherm, qua toekomst gericht?

Tis voornamelijk zo dat we hier een nieuwe tv willen kopen, maar we zijn hier van plan om toch niet meteen een digitaal abonnement aan te schaffen, dus voorlopig analoge tv te blijven kijken.

Verder zal de tv ook niet gebruikt worden om te gamen. Voor de rest ben ik dan ook van plan om met een kabel mijn laptop te verbinden met het scherm, zodat ik 72Op films/series kan afspelen op het hd scherm.

Omdat???

De nieuwe plasma's van Panasonic zijn gemiddeld zuiniger dan een een Jvc LCD van een soortgelijk formaat.

Als je echt van het beeld wilt genieten koop je juist een plasma. (rustiger beeld, natuurlijkere kleuren, meer detail in beeld)

Maar de mensen met een LCD beweren anders :p

Het beeld zou inbranden. Dus te lang op dezelfde zender zou kans betekenen dat het logo in je tv gebrand staat

Panasonic 42" plasma ftw.

Het beeld zou inbranden. Dus te lang op dezelfde zender zou kans betekenen dat het logo in je tv gebrand staat
LCD en CRT heeft ook last van inbranden.
Bij ons op hebben wij tig applicatie computers die dagen lang hetzelfde beeld weergeven. Deze branden ook in.

Plasma's van Panasonic heeft hier weinig last van. Alleen van kleur vervaging op dit soort plekken.

CRT blijft qua beeldkawaliteit nog steeds het beste, maar niemand wil meer zo'n toeter achter z'n tv hebben, en grote maten CRT zijn niet mogelijk/niet te betalen. Plasma is nog steeds helemaal zo slecht nog niet, zeker voor het kijken naar analoge uitzendingen, die zien er op lcd vaak niet zo goed uit plasma heeft dacht ik ook een beter contrast. Voor de rest is lcd beter dan plasma (gamen, digitale tv. inbranden, resolutie, helderheid enz), en de algemene verwachting is dat plasma geleidelijk zal verdwijnen. Daarna komt OLED waarschijnlijk, maar voor die gemeengoed zijn is het 2015 als ik zo naar Erics grafiekje kijk.

Ben zelf iig tevreden met m'n 37 inch Samsung lcd. Ook leuk als tweede pc beeldscherm met 1920x1080 pixels. :cool:

Nog een vraagje, is het waar dat het beeld op hd schermen vervormd kan worden als je naar analoge tv kijkt?

Is het nu beter om een full hd scherm te kopen dan een hd ready scherm, qua toekomst gericht?

Tis voornamelijk zo dat we hier een nieuwe tv willen kopen, maar we zijn hier van plan om toch niet meteen een digitaal abonnement aan te schaffen, dus voorlopig analoge tv te blijven kijken.

Verder zal de tv ook niet gebruikt worden om te gamen. Voor de rest ben ik dan ook van plan om met een kabel mijn laptop te verbinden met het scherm, zodat ik 72Op films/series kan afspelen op het hd scherm.

Full HD is altijd beter. Analoog hangt de beeldkwaliteit echt enorm af van model tot model, merk tot merk. Die tv's zijn daar eigenlijk ook niet echt op gemaakt, voor die tv's is het analoge signaal echt oeroud waardoor het niet altijd grandioos is om te bekijken. Bij mij valt het nogal mee, maar het is niks vergeleken met een gewone CRT tv.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na weken nadenken, hem toch maar besteld online voor 55€ incl. verzending. Het is de 2gig versie, vervangt m'n kapot model (identiek dezelfde:p)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na weken nadenken, hem toch maar besteld online voor 55€ incl. verzending. Het is de 2gig versie, vervangt m'n kapot model (identiek dezelfde:p)

heb ik ook! is erg mooi dingetje maar toentertijd wel voor 1 gb 120 betaald geloof ik maar je doet hier goede koop mee!

Vandaag naar de motor dealer geweest in Nijkerk en heb voor een lastige keuze gestaan, of een r6 uit 2002 of een gsxr 600 uit 2001. Ben toch maar voor de 600 gegaan aangezien die net iets groter is, en na mijn gevoel ook wat beter bij mij past.

Dit is hem geworden :
09072008054.jpg

Niet zon beste foto, dat komt nog wel wanneer die helemaal klaar is. ( Eerst nog even me rijbewijs halen )

Vandaag naar de motor dealer geweest in Nijkerk en heb voor een lastige keuze gestaan, of een r6 uit 2002 of een gsxr 600 uit 2001. Ben toch maar voor de 600 gegaan aangezien die net iets groter is, en na mijn gevoel ook wat beter bij mij past.

Dit is hem geworden :

Niet zon beste foto, dat komt nog wel wanneer die helemaal klaar is. ( Eerst nog even me rijbewijs halen )

mag je op je 19de al zo'n zware motor rijden? dacht dat je maar op 25kw mocht

enne wat kost het?

CRT blijft qua beeldkawaliteit nog steeds het beste, maar niemand wil meer zo'n toeter achter z'n tv hebben, en grote maten CRT zijn niet mogelijk/niet te betalen. Plasma is nog steeds helemaal zo slecht nog niet, zeker voor het kijken naar analoge uitzendingen, die zien er op lcd vaak niet zo goed uit plasma heeft dacht ik ook een beter contrast. Voor de rest is lcd beter dan plasma (gamen, digitale tv. inbranden, resolutie, helderheid enz), en de algemene verwachting is dat plasma geleidelijk zal verdwijnen. Daarna komt OLED waarschijnlijk, maar voor die gemeengoed zijn is het 2015 als ik zo naar Erics grafiekje kijk.

Ben zelf iig tevreden met m'n 37 inch Samsung lcd. Ook leuk als tweede pc beeldscherm met 1920x1080 pixels. :cool:

Moet je nu toch eens verder gaan kijken. Ik ben nu aan het sparen voor een Panasonic 42" full HD plasma ja je leest het goed Full HD. Een gemiddeld energie verbruik van 200 watt. LCD schermen van dezelfde grote verbuiken net zoveel en het snel inbranden van Plasma's is al een jaar of 2 niet meer van toepassing.

Mag je me trouwens even onderbouwen waarom een LCD beter is voor gaming.

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb zelf 2 LCD's thuis staan en mijn voorkeur gaat toch uit naar die plasma. Voor film en gaming;)

mag je op je 19de al zo'n zware motor rijden? dacht dat je maar op 25kw mocht

enne wat kost het?

Daarom staat die ook nog bij de dealer :) hij word afgeknepen en nog gekeurd door het RDW, aangezien deze uit italie komt.

Heeft me 5700 gekost, incl afleverbeurd en 25kw.

Tja ik wil ook wel zonder hoor als het legaal was :)

Die problemen kwamen inderdaad voor bij oudere versies, maar bij de nieuwe is dit probleem zo goed als opgelost. Ik heb er in elk geval nog geen last van gehad, en hij staat regelmatig op hetzelfde beeld. (HTPC)

Verder is het denk ik meer een kwestie van smaak. Ik kan persoonlijk niet echt wennen aan het beeld van de huidige LCD's, dus vandaar dat ik het niks vind.

Terug
Naar boven