XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mooie bril gast! Ikzelf heb een rayban maar zit er ook over na te denken een oakley aan te gaan schaffen. Die ducati versie is duurder als de "gewone" zeg maar hè?!

Heb zelf een rayban en een police maar vraag me af of er nou nog veel verschil zit tussen dit soort 'premiummerken"? Oakley zit er vaak nog wel iets boven.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

De gewone kost 95 ongeveer, de ducatti koste mij 115

Oow dat valt nog wel mee. Ik was meer kwijt voor mijn police.

Ik heb nog 2300 euro liggen van een sukkel die geld gestort had 3 jaar terug voor een gestolen motor :p, iemand suggesties wat ik ermee kan doen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb al een statief maar dat statief is meer een reisstatief en te licht voor het echte werk. Dit statief kost normaal gesproken rond de 300 euro maar was op Amazon UK te koop voor 130 euro incl. verzenden. Slik is een prima merk.

Tralala mn nieuwe gadget net besteld, weer even lekker een weekje mentaal bevredigd :D

nokia-x6-x3.jpg

Nieuwe wagen:D

Nieuwe baan, dus leasbakje moest ingeleverd worden :(

Volvo V40 T4 :cool: uit 1999 met 164 K op de teller.
Die t4 maakt hem 200 PK ;) dus de golfjes GTI kunnen me reet bewonderen ;)

Nieuwe wagen:D

Nieuwe baan, dus leasbakje moest ingeleverd worden :(

Volvo V40 T4 :cool: uit 1999 met 164 K op de teller.
Die t4 maakt hem 200 PK ;) dus de golfjes GTI kunnen me reet bewonderen ;)

Leuke bak, maar vergeet t maar dat je gti-tje poep rijd, of ze moeten ook meer dan 10 jaar oud zijn ;)

Heb al een statief maar dat statief is meer een reisstatief en te licht voor het echte werk. Dit statief kost normaal gesproken rond de 300 euro maar was op Amazon UK te koop voor 130 euro incl. verzenden. Slik is een prima merk.

Was persoonlijk toch gegaan voor statief met ballhead...

:) zelfs de nieuwe gti's zijn slomer dan deze bak :) sneller naar de honderd en een hogere topsnelheid :)

Betwijfel het ten zeerste, tijd voor chiptuning vrind ;)

Jou auto:
Prestaties
Topsnelheid 235 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 7,3 s

golf V gti:
Prestaties
Topsnelheid 235 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 7,2 s

Dus gewoon netjes naast elkaar blijven rijden :p

Terug
Naar boven