MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

wat een ding :eek: je moet er van houden. waarom geen i7 dan gelijk?

Dan is die laptop echt sneller dan mijn desktop :D En verder moet moderne kunst inderdaad wel iets zijn wat je aanspreekt. Design is van een vrij gerenommeerde kunstenaar.

Dan is die laptop echt sneller dan mijn desktop :D En verder moet moderne kunst inderdaad wel iets zijn wat je aanspreekt. Design is van een vrij gerenommeerde kunstenaar.

van mij apart was hij kapodt lelijk, als hij maar doet wat ik wil en het beeldscherm bekijk ik meestal :)

van mij apart was hij kapodt lelijk, als hij maar doet wat ik wil en het beeldscherm bekijk ik meestal :)
ja klopt toch vind ik het wel jammer zoals bij mijn nieuwe asus die deze achterkant heeft:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik heb liever gewoon zwart zonder extra troep er op maarja het gaat om de binnekant he :p

Heb die Dellstudiolijn met designs gezien in een shoppingmall in Boedapest en vind dat toch wel fraaier dan een kale zwarte laptop.

Heb die Dellstudiolijn met designs gezien in een shoppingmall in Boedapest en vind dat toch wel fraaier dan een kale zwarte laptop.

ik vind een strak design zonder felle kleurtjes en frutseltjes mooi en serieuzer. mijn nichtje (5) of ook zon laptop idee speeltje met velle kleurtjes en een speels design :D:P

maar smaker verschillen en je moet kopen wat zelf mooi vind :D

nike_airmax_1_chino.jpg

Oude waren versleten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oude was verroest
ACQUA%20DI%20PARMA.jpg

Oude was op.

Vind ze wel vet, jammer dat ze niet bij mij ''sT'' passen.

Ja, zwarte air max onder je nette blouse en broek zou echt goed staan.

Ja, zwarte air max onder je nette blouse en broek zou echt goed staan.

Leeftijd: 29.

Ja.. ik snap je standpunt gezien je leeftijd. Echter veranderen tijden en zijn er zoveel schralo's op de wereld dat je al gauw deftig gekleed gaat tussen deze pipos.

wat is die doppler dinges?

Terug
Naar boven