AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Neuh verre van.

Scooter is onwijs praktisch in de stad maar de oude uitlaat is verroest en een tikkie meer vermogen is wel welkom in het verkeer mee te komen.

Nike air max vind ik gewoon leuke schoenen. Ik ben nog schoolgaand dus ik hoef daar alles behalve representatief aan te komen zetten. Functie boven form.

Aqua di parma is gewoon een bazengeur, fini.

@Beurt: niet dat ik weet, ik heb ze alleen in Nederland nog nooit gezien. Had ze opgepikt bij Flight Club te New York.

Laatst bewerkt:
Neuh verre van.

Scooter is onwijs praktisch in de stad maar de oude uitlaat is verroest en een tikkie meer vermogen is wel welkom in het verkeer mee te komen.

Nike air max vind ik gewoon leuke schoenen. Ik ben nog schoolgaand dus ik hoef daar alles behalve representatief aan te komen zetten. Functie boven form.

@Beurt: niet dat ik weet, ik heb ze alleen in Nederland nog nooit gezien. Had ze opgepikt bij Flight Club te New York.

Het interesseert ons niet.

Ik verklaar mijzelf alleen. Maar als je het niet interesseert reageer dan niet droplul.

Bedankt voor je hartelijke welkom. Ik zoek een beetje informatie etc. en heb over enkele dingen wat vraagjes.
Hey ik zeg ook welkom :)
wat een eikels hier he ...kan nooit is normaal, GVD :mad:

Wat wil je weten ik weet namelijk alles ?
EricR ik PM je zo hierna FF...........

Neuh verre van.

Mensen op scooters en brommers, in de middeleeuwen hadden ze je op de brandstapel gegooid, de goede ouwe tijd ook. :sad:

:popcorn:

on topic:
zelf gekocht: olijfolie, mueslimix, bloem, vanillesuiker, eitjes
zelf gemaakt: havermoutkoekjes :)

idd
en voedingswaarde mag je ook eveneens even schatten :p

al veel opgegeten :D
hier nog drie!

1zva2hu.jpg

zietr goed uit he?
en recept heb ik toch gepost?
je doet gwn die 75gram havermout in een kom, je kapt er die olijfolie en melk over.. dan de twee eierdooiers, zakjes vanillesuiker erbij en je roert alles al effe tot een massa..
dan de 150gram bloem erbij en dan is het effe k*t roeren wnt dan begint het een harde massa te worden..
maar dan ga je effe je eiwit stijfkloppen (met mixer, met de hand gaat niet goed) en doe je dat erbovenop en dan roer je dat er ook onder en dan wordt het terug wat vloeibaarder
oven voorverwarmen
je strooit wat bloem op bakpapier (tegen plakken)
en dan kwak je met een lepen zo hoopjes op je bakpapier :)
20-25min in de oven op 200°C en klaar :)

voedingswaarden moet je zelf effe uitzoeken :D

al veel opgegeten :D
hier nog drie!

zietr goed uit he?
en recept heb ik toch gepost?
je doet gwn die 75gram havermout in een kom, je kapt er die olijfolie en melk over.. dan de twee eierdooiers, zakjes vanillesuiker erbij en je roert alles al effe tot een massa..
dan de 150gram bloem erbij en dan is het effe k*t roeren wnt dan begint het een harde massa te worden..
maar dan ga je effe je eiwit stijfkloppen (met mixer, met de hand gaat niet goed) en doe je dat erbovenop en dan roer je dat er ook onder en dan wordt het terug wat vloeibaarder
oven voorverwarmen
je strooit wat bloem op bakpapier (tegen plakken)
en dan kwak je met een lepen zo hoopjes op je bakpapier :)
20-25min in de oven op 200°C en klaar :)

voedingswaarden moet je zelf effe uitzoeken :D

Hoeveel olijfolie, hoeveel melk, hoeveel vanillesuiker?

Hoeveel olijfolie, hoeveel melk, hoeveel vanillesuiker?

owww sorry, huh vreemd, ik dacht dat ik het hele recept hier al had gepost??
had het in mn log gepost, sorry! hierbij:

receptje:
1/2dl melk
1/2dl olijfolie
3zakjes vanillesuiker (normaal veel meer maar met 3zakjes is het ook lekker, das denk ik 24gr)
75gr mueslimix (van aldi bvb zitten rozijnen, hazelnoten, havermoutvlokken, ... in) of pure havermout
150gr bloem of zelfrijzende bloem
2eieren (eiwit opkloppen en op laatste mee in de pot doen)
allemaal in een schaal mooi mengen en dan zo bakpapier in de oven leggen, daarover wat bloem gooien en dan met een eetlepel goeie scheppen erop "kwakken"
25min op 200°C en jummie!!!

ohja als je schrik hebt voor die 1/2dl olijfolie:

Olijfolie wordt als een gezond voedingsbestanddeel beschouwd. Dit heeft twee redenen. Een reden is dat de olie rijk is aan enkelvoudig onverzadigde vetzuren, welke de neiging hebben de kwalijker vetten in het menselijk lichaam te vervangen. De tweede reden is dat zich in olijfolie een aantal stoffen bevinden, zoals natuurlijke anti-oxidanten die cellen beschermen tegen veroudering. Om deze redenen kan het, zelfs bij een vetarm dieet nog steeds zinvol zijn om olijfolie te nuttigen.

Plantaardige vetten bevatten meer onverzadigde vetzuren, d.w.z. vetzuren met dubbele bindingen, dan dierlijke vetten. Deze verlagen het cholesterol en hebben een gunstig effect op het lipidenprofiel in het bloed. Als onverzadigde vetzuren echter hoog verhit worden, ontleden ze en vormen ze zelf radicalen. Die radicalen reageren direct tot onvolledige verbrandingsproducten zoals polycyclische aromatische koolwaterstoffen, waarvan sommige kankerverwekkend zijn. Olijfolie ontleedt op een temperatuur van 150°C-200°C, temperaturen die worden bereikt bij wokken of braden als de olie te heet wordten gaat walmen. Andere oliën zoals pinda-olie (arachide-olie) kunnen hoger verhit worden, maar zijn niet onverzadigd. Te hete olie kan beter niet voor braden worden gebruikt. Eiwitten in het voedsel, zoals vlees of ei, vormen dan te veel acrylamide, dat ook potentieel kankerverwekkend is

Hoewel al duizenden jaren bekend en steeds weer bevestigd is de positieve werking van olijfolie op de gezondheid anno 2005 nog steeds niet volledig verklaard. Het is daarom nog steeds een gewild onderwerp van voedselonderzoek. In september 2005 maakte het tijdschrift Nature bekend dat onderzoekers een stof genaamd oleocanthal in olijfolie aangetroffen hebben met een werking gelijk aan de pijnstiller en ontstekingsremmer Ibuprofen.

Prof. M. Katan, hoogleraar voedingsleer aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, verklaarde in Trouw dat olijfolie gezond is, maar niet gezonder dan slaolie of andere oliën. De voornaamste reden van het gezondheidsimago van olijfolie ligt volgens hem in de door de Europese Unie gesubsidieerde onderzoeken naar de gezondheidseffecten van olijfolie. Deze onderzoeken vinden vooral plaats juist omdat er een overschot van olijfolie in Europa is.

ziet dr goed uit bro!

5 kilo bulk whey
2,5 kilo night prot
traningsvest van XXL
t-shirt van Chasin'
verstelbaar bankje - dipbars - chinbars(moet nog komen)
horloge van Jetset

ja dat was het zon beetje dat noemenswaardig was :D

ding blaast al + er staat al een ventilator in mn hok voor het roei-apparaat ;)

Terug
Naar boven