XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik moet iets compenseren ofzo. ik koop echt teveel de laatste tijd :o

Die polo dus ook nog in rose

Pff me zomer aankopen zitten er weerop. Wat heb ik toch een t*ring hekel aan shoppen maargoed.

Ooooja:

:P :P

ik koop ook altijd polo's met strepen, dan lijk ik extra breed. :D

nice alleen vind ik die broek niets

nice alleen vind ik die broek niets

Zit nog een leuk verhaal achter.

Normaal gesproken ben ik een voorstander van replay broeken en heb ik een bloedhekel aan G-star broeken en het merk opzich. Had tegen de 10 broeken gepast en zaten allemaal niet mooi. (Te wijd onder of te strak bij de bovenbenen etc) Ik was het dus spuugzat. De enige die mooi zat en dus goed was deze G-star dus eigenlijk maar overgegeven en maar gewoon gekocht. Gelukkig bedekken de meeste overhemden het grote pauper gstar teken. :rolleyes:

Zit nog een leuk verhaal achter.

Normaal gesproken ben ik een voorstander van replay broeken en heb ik een bloedhekel aan G-star broeken en het merk opzich. Had tegen de 10 broeken gepast en zaten allemaal niet mooi. (Te wijd onder of te strak bij de bovenbenen etc) Ik was het dus spuugzat. De enige die mooi zat en dus goed was deze G-star dus eigenlijk maar overgegeven en maar gewoon gekocht. Gelukkig bedekken de meeste overhemden het grote pauper gstar teken. :rolleyes:

oke gelukkig maar dan :D!

neuh die g-star broek is egt vet.

En het is zwaar goede kwaliteit. broeken gaan lang mee.

replay ook gehad . maar vond ze toch redelijk snel vervagen. + de broeken zitten vaak erg strak .(no big legs. ) maar is gewoon in het algemeen,.

peugeot 206 cc 2l ,140 pk

23rk710.jpg

vette shit strak bakkie

peugeot 206 cc 2l ,140 pk

23rk710.jpg

Is dat de Roland Garros Edition? Hebben er hier thuis ook één staan, alleen in het zilver en dan met een soort bruinachtige leren bekleding. Rijden wel lekker die auto's!

nee ,is premium edition, rolland garros is volgens mij alleen met bruine leren bekleding.

Hey geinig heb er vandaag ook 2 gekocht ..wit in dit geval :)
alleen heeft die van mij een of ander tribal ding erop :rocker2:

tribals vind ik echt zo lelijk als maar kan....

maar wel mooie tanks :D

zaterdag wil je vriendin naar de stad. als ik niks meeneem komt het goed, anders post ik zaterdag wel weer hier :roflol:

Zo een dikke riem vind ik toch niet passen bij een hemd. Vind die hemden van ralph eigenlijk niet zo leuk zitten. Geef mij maar een abercrombie hemd.

Het zijn gelukkig ook maar voorbeeld afbeeldingen.

Ik draag ze over me broek

Mooie auto begrijp me niet verkeerd, maar heb toch altijd een beeld met een blond grietje achter het stuur bij die auto.

Laatst bewerkt:
g-star is chill jwt
+

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

+ riem

Wat een tata's en snobjes hier.

Wel een vette bak, mooie pk's ook.

Wat een tata's en snobjes hier.

Wel een vette bak, mooie pk's ook.

Je goed kleden geeft alleen maar een meerwaarde aan je lichaam (-> hier moet ik wel nog zwaar aan werken ^^), zelfde geldt voor je haarsnit.

Een snob ben je pas als je telkens erg prijzige kleren koopt, niet omdat je het persé erg mooi vindt, maar vooral omdat de prijs hoog is.
Vandaar de befaamde term 'snobgoederen' die in de economie wordt gebruikt.

Terug
Naar boven