MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:D post eens een foto van je hele camera/opjectief/lenskapjes/accesoires/statief/camera draagtas/collectie:D

Al een keer gedaan, ga niet alles weer uit de kast slepen :D Heb nu wel iets meer en de tassen stonden er de vorige keer ook niet op maar het blijft rond de 30 objectieven schommelen, 2 statieven en 4 tassen. Heb inmiddels wat verkocht en ga binnenkort nog wat ruimen.

Al een keer gedaan, ga niet alles weer uit de kast slepen :D Heb nu wel iets meer en de tassen stonden er de vorige keer ook niet op maar het blijft rond de 30 objectieven schommelen, 2 statieven en 4 tassen. Heb inmiddels wat verkocht en ga binnenkort nog wat ruimen.

waar staan die pics? of post ze eens opnieuw?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dan capuccino, bosvruchte, citroen/lemoen en banaan

pPOLO2-4220020_mailer_v330.jpg

maar dan blauw

en een RL korte broek, gewoon normaal donkerblauwe

Ik ben een groot fan van polo's, ik draag het liefst niets anders maar op de een of andere manier wil ik niet dood gevonden worden met zo'n enorm paard op m'n borst. Heeft een enorme kijk mij eens gehalte.

Ik ben een groot fan van polo's, ik draag het liefst niets anders maar op de een of andere manier wil ik niet dood gevonden worden met zo'n enorm paard op m'n borst. Heeft een enorme kijk mij eens gehalte.

doe ik het voor klaas, wist je toch wel over mij ? :( dacht dat je me nu inmiddels wel een beetje kende

Monsterkledingskillz

was 6000 euro's echt een koopje.

Nieuw sport stuurtje ingebouwd, en dikke schijven en ferrodo remblokken rondom :p

Examens gedaaan, terug game!!

Ook een nieuwe muis trouwens.

Echte mensen met sT kiezen juist de polo's met een zo klein mogelijk logo. Kwaliteitsmerken die niet opvallen :)

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Examens gedaaan, terug game!!

Ook een nieuwe muis trouwens.

aso:rolleyes:

Terug
Naar boven