XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Je goed kleden geeft alleen maar een meerwaarde aan je lichaam (-> hier moet ik wel nog zwaar aan werken ^^), zelfde geldt voor je haarsnit.

Een snob ben je pas als je telkens erg prijzige kleren koopt, niet omdat je het persé erg mooi vindt, maar vooral omdat de prijs hoog is.
Vandaar de befaamde term 'snobgoederen' die in de economie wordt gebruikt.

Uhu, mooi mooi. Wat wil je nu duidelijk maken?
Ik gaf misschien een negatieve bijklank bij snob, maar dat was niet de bedoeling.

Wel bij 'tata' :p

Nais op het vest na dan

Uhu, mooi mooi. Wat wil je nu duidelijk maken?
Ik gaf misschien een negatieve bijklank bij snob, maar dat was niet de bedoeling.

Wel bij 'tata' :p

Ik wou enkel duidelijkheid scheppen bij de term.
Het leek er namelijk op dat je nogal negatief staat tegenover mensen die zich zo'n kledij aanschaffen :)

Ik ken genoeg mensen die zo'n kledij dragen en waar je veel plezier mee kan beleven. Misschien is de kledij gewoon ter compensatie van het pauper lichaam?

Die heb ik ook, zit alleen best strak. Maat XXL overigens. Die is trouwens van de oude collectie, heb hem al een jaar, wat ben jij gay zeg dat je de oude collectie nog koopt... :o

:D

jonguh hij is anders maar ik kon niet precies dezelfde foto vinden.

moment or kzal ff mn best doen

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Die heb ik ook, zit alleen best strak. Maat XXL overigens. Die is trouwens van de oude collectie, heb hem al een jaar, wat ben jij gay zeg dat je de oude collectie nog koopt... :o

:D

whatever, in ieder geval zo up to date als wat, jwt

(kan hem niet vinden)

vettig :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje prijzig stukje plastic maar die lenskap is zeer schaars en zonder lenskap merkte ik toch wel dat 1 van mijn meer gebruikte objectieven problemen ondervond bij shots waarbij zonlicht een rol speelt.

Grote kans dat ik anders jarenlang op zoek kon gaan naar die lenskap, dan maar 25 euro betalen voor dit stukje plastic.

Dat MOET je showen?

Showen die handel :D

Ook nog een objectief gekocht, stond al te lang droog :roflol:

Vervanging van een objectief dat ik al had maar defect arriveerde en waarvoor ik mijn geld al terug had ontvangen.

mooie hemdjes kerel! RL is the best & chicks love it

Ook nog een objectief gekocht, stond al te lang droog :roflol:

Vervanging van een objectief dat ik al had maar defect arriveerde en waarvoor ik mijn geld al terug had ontvangen.

:D post eens een foto van je hele camera/opjectief/lenskapjes/accesoires/statief/camera draagtas/collectie:D

Terug
Naar boven