MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Echte mensen met sT kiezen juist de polo's met een zo klein mogelijk logo. Kwaliteitsmerken die niet opvallen :)

+1, that's the trick ;)
heb ook een aantal boss hemden en daar zie je nogeens een boss logo, je weet gwn dat het boss is door de kwaliteit en uitstraling :cool:

Echte mensen met sT kiezen juist de polo's met een zo klein mogelijk logo. Kwaliteitsmerken die niet opvallen :)

Verdomme val ik net buiten de boot, ik vind de big pony collectie juist chill :sad:

Welke polo moet ik volgende keer kopen dan, kom eens met een voorbeeld, leer me bij, aub aub aub !!!!!11!11!11!!!!

kroon-ez-curl.jpg
+
kroon-dumbbell-bar.jpg

Verdomme val ik net buiten de boot, ik vind de big pony collectie juist chill :sad:

Welke polo moet ik volgende keer kopen dan, kom eens met een voorbeeld, leer me bij, aub aub aub !!!!!11!11!11!!!!

Persoonlijk vind ik die grote pony's ook wel leuk:D
Dit type neem je best: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

en een trui: [afbeelding niet meer beschikbaar]

btw, probeer eens een 100% Kasjmir trui. Je zal verstelt staan hoe licht en goed zo iets zit. In de winter zorgt het ook dat je het warmer hebt, in de zomer net dat je het wat frisser hebt. De prijs is wel erg hoog, maar zeker de moeite waard vind ik.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

+1, that's the trick ;)
heb ook een aantal boss hemden en daar zie je nogeens een boss logo, je weet gwn dat het boss is door de kwaliteit en uitstraling :cool:

the real deal :cool:

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

nice ik moet er ook zo een hebben.
wats je steam oid? :D

:roflol: Ik heb ook nog een steam ID, speelde cs:s :D
Denk nog wel eens te spelen als ik mij verveel.

Eindelijk ook iets leuks te posten! Voor het eerst een MAC gekocht. Krijg hem maandag. Plaatje is dus niet van mij :D

281u3xt.jpg

plus

apple_ipod_nano_black.jpg

Kostte me maar 19 Euro extra vanwege back tot school actie :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe schoenen :)
(alleen wat wit is is bij mij ook bruin)

Verder wat nieuwe overhemden:)

Nieuwe schoenen :)
(alleen wat wit is is bij mij ook bruin)

Verder wat nieuwe overhemden:)

ik heb deze. goede schoen en het is wit maar zeer makkelijk schoon te houden.

Terug
Naar boven