- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me jelly[Link niet meer beschikbaar]
via ibood gekocht voor 50 euro, mijn kipfilet is voortaan lekker gegrild![]()

notsureifseriousDeze knappe [Link niet meer beschikbaar] broek is mijn laatste aankoop.
Die is nice! Mag ik je vragen waar en voor hoeveel €?

Logitech Performance MX. Toch wel een hele fijne muis om te gebruiken, alleen de knoppen voor volgende of vorige pagina zouden wel iets geprononceerder mogen zijn uitgevoerd. Ook al kan dat ook een kwestie van wennen zijn.
Perfecte vorm. Ook voor te gamen zijn die knopjes superhandig.
Hoe doet logitech het qua muizen? Ik ben mijn vertrouwen in het merk een beetje verloren op gebied van Headsets. 2x logitech en 2x op dezelfde manier stuk gegaan na minder dan een jaar tijd..
Op zich goede muizen, mijn MX 1000 muis was op den duur wel het muiswieltje wat brak geworden maar die muis heb ik jarenlang intensief gebruik van gemaakt. De Performance MX is in feite een verbeterde MX 1000 met betere ergonomie o.a.

Qua muizen en toetsenborden ben ik zeer tevreden over logitech.Perfecte vorm. Ook voor te gamen zijn die knopjes superhandig.
Hoe doet logitech het qua muizen? Ik ben mijn vertrouwen in het merk een beetje verloren op gebied van Headsets. 2x logitech en 2x op dezelfde manier stuk gegaan na minder dan een jaar tijd..
http://www.beatsbydre.com/images/products/5616/glam_pro.png[/MG][/QUOTE]
Aaaah die nieuwe, super chill dat je dan 1 van die 2 oren weg kan ''draaien'' en normaal met iemand kan praten zonder je hele koptelefoon af te doen haha :p
Mooi ding,[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De atlas der atlassen, had al een wat verouderde atlas maar met deze atlas heb ik ook gelijk een goed slagwapen in huis.
ericr