- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Nice lekker man.
Familie van je vriendin bezoeken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O.a maar ook gewoon vakantie vieren. Ligt een mooi natuur en strandgebied in de buurt van haar geboorteplaats en dat ga ik zeker aan doen. In feite een onderdeel van het Amazone-regenwoud.

Omdat hij makkelijk is om mee te nemen in de aula voor school om af en toe wat dingen op te zoeken. Verder handig om mee te nemen op reis binnenkort om af en toe een filmpje te checken, wat spelletjes op te spelen en internet open te zwieren. Je weet zelfs niet hoeveel hij heeft gekost
En wie zegt dat dit een vervanger is van een GSM of er toe dient?
+1
Zo iets wil ik ook nog wel (maar eigenlijk pas met Android 3 (honeycomb), of toch minimaal 2.3 of valt deze nog te upgraden ?)
en misschien wel de 10" versie
en hij staat geinig.+1
Zo iets wil ik ook nog wel (maar eigenlijk pas met Android 3 (honeycomb), of toch minimaal 2.3 of valt deze nog te upgraden ?)
en misschien wel de 10" versie
Ik wil ook een tablet maar wacht toch nog even rustig af, de producenten brengen overwegend te dure tablets uit op niet volwassen besturingssystemen en het is maar de vraag of Android 3.0 gelijk alle voordelen biedt voor tablets. Een Ipad zou dan het alternatief zijn maar de huidige Ipad vind ik ook nog geen volwassen product.

Dat was inderdaad mijn twijfel Switch, dat kleine scherm en het besturingssysteem. Honeycumb wordt speciaal ontwikkeld voor tablets, terwijl de 2.3 en je schermresolutie me meer doet denken aan een smartphone. En wat is het voordeel dan snap je. Maar al bij al is die van jou niet zo duur, dus miskoop kan je het niet noemen![]()
. En de Android market stond er niet standaard op maar wel Appslib? Binnen een jaar zal er weer een beestje zijn dat ik kan kopen. Heeft htc zich nog niet op de tablet markt gegooid want als ik mij niet vergis was jij daar geen fanboy van?
Die van mij is nog Android 2.1. En de Android market stond er niet standaard op maar wel Appslib? Binnen een jaar zal er weer een beestje zijn dat ik kan kopen. Heeft htc zich nog niet op de tablet markt gegooid want als ik mij niet vergis was jij daar geen fanboy van?
![]()

Ik heb het nog niet uitgezocht of dat ik nog kan upgraden naar 2.3. moest het lukken dan laat ik het je zeker weten.
Ik was ook nog aan het twijfelen voor een 10 inch maar ik heb er een aantal vastgehad en ik vind persoonlijk dat hij een hoop van zijn 'functionaliteit' verliest( moeilijk weg te steken, zwaarder,....) Ben daarom voor een 7 inch gegaan en ben er zeer tevreden over tot nu toe!
Als je nog tijd hebt dan zou ik nog even wachten totdat de markt volledig open wordt gebroken. Dit jaar wordt immers het jaar van de tablet en dat zal je zeker merken aan de talloze acties dus zullen verschijnen. Zo is er al 150€ cash back voor een Samsung tab maar dat was ook wel nodig. Wie zou er immers 750 € voor een 7 inch gaan betalen die zelfs een minder scherm heeft dan de ipad?
Gewoon even afwachten want het zal niet meer lang duren...
Heb mijn post aangepast. Btw, welke archaische smartphone heb je dan? Ik denk dat iedereen die update heeft gekregen? Root 'm anders![]()
Hab vanmiddag nog even gekeken, maar 10 inch is inderdaad lomp groot. Leuk voor op de bank, maar ergens mee naar toe nemen is meteen al niet leuk meer.
Als je trouwens alleen filmpjes enzo bekijkt, waarom ben je niet voor een archos 70 ereader gegaan ? (kan hetzelfde als in films en boeken, voor half het geld)
Heb je post bekeken. Wat bedoel je eigenlijk met "10 inch is een vereiste om een meerwaarde te kunnen bieden aan een smartphone"? Ik zie namelijk mijn smartphone en tablet als totaal verschillende dingen met functionaliteiten die voor sommige dingen overeenkomen maar niet voor allemaal.

Ik wil wel zo'n nieuwe high-end met evt al een tegra erin. Al ben ik mijn htc wildfire nog lang niet beu eigenlijk.Ohja, heb net gelezen dat verwacht wordt dat nieuwe toestellen (smartphones weliswaar) gereleased worden in february op de Mobile World Congress in Barcelona.
Hopelijk is het waar, dan weet ik waarvoor ik moet sparenIk wil wel zo'n nieuwe high-end met evt al een tegra erin. Al ben ik mijn htc wildfire nog lang niet beu eigenlijk.