XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

FlyTap.gif

2 tickets naar Brazilie.

Nice lekker man.

Familie van je vriendin bezoeken?

Nice lekker man.

Familie van je vriendin bezoeken?

O.a maar ook gewoon vakantie vieren. Ligt een mooi natuur en strandgebied in de buurt van haar geboorteplaats en dat ga ik zeker aan doen. In feite een onderdeel van het Amazone-regenwoud.

O.a maar ook gewoon vakantie vieren. Ligt een mooi natuur en strandgebied in de buurt van haar geboorteplaats en dat ga ik zeker aan doen. In feite een onderdeel van het Amazone-regenwoud.

prima spot voor wat leuke kiekjes met je collectie objectieven :)

Omdat hij makkelijk is om mee te nemen in de aula voor school om af en toe wat dingen op te zoeken. Verder handig om mee te nemen op reis binnenkort om af en toe een filmpje te checken, wat spelletjes op te spelen en internet open te zwieren. Je weet zelfs niet hoeveel hij heeft gekost:rolleyes:

En wie zegt dat dit een vervanger is van een GSM of er toe dient?

+1

Zo iets wil ik ook nog wel (maar eigenlijk pas met Android 3 (honeycomb), of toch minimaal 2.3 of valt deze nog te upgraden ?)
en misschien wel de 10" versie

Laatst bewerkt:
+1

Zo iets wil ik ook nog wel (maar eigenlijk pas met Android 3 (honeycomb), of toch minimaal 2.3 of valt deze nog te upgraden ?)

Ik wil ook een tablet maar wacht toch nog even rustig af, de producenten brengen overwegend te dure tablets uit op niet volwassen besturingssystemen en het is maar de vraag of Android 3.0 gelijk alle voordelen biedt voor tablets. Een Ipad zou dan het alternatief zijn maar de huidige Ipad vind ik ook nog geen volwassen product.

+1

Ik heb het nog niet uitgezocht of dat ik nog kan upgraden naar 2.3. moest het lukken dan laat ik het je zeker weten.

Ik was ook nog aan het twijfelen voor een 10 inch maar ik heb er een aantal vastgehad en ik vind persoonlijk dat hij een hoop van zijn 'functionaliteit' verliest( moeilijk weg te steken, zwaarder,....) Ben daarom voor een 7 inch gegaan en ben er zeer tevreden over tot nu toe!

Als je nog tijd hebt dan zou ik nog even wachten totdat de markt volledig open wordt gebroken. Dit jaar wordt immers het jaar van de tablet en dat zal je zeker merken aan de talloze acties dus zullen verschijnen. Zo is er al 150€ cash back voor een Samsung tab maar dat was ook wel nodig. Wie zou er immers 750 € voor een 7 inch gaan betalen die zelfs een minder scherm heeft dan de ipad?

Gewoon even afwachten want het zal niet meer lang duren...

boeken, 500 euro lichter :(

Ik wil ook een tablet maar wacht toch nog even rustig af, de producenten brengen overwegend te dure tablets uit op niet volwassen besturingssystemen en het is maar de vraag of Android 3.0 gelijk alle voordelen biedt voor tablets. Een Ipad zou dan het alternatief zijn maar de huidige Ipad vind ik ook nog geen volwassen product.

+1 de markt zit nog volledig in ontwikkeling. Dat je daarom wacht is een perfecte keuze. Ik kon spijtig genoeg niet meer wachten want had hem echt nu nodig op dit moment. Maar aangezien de prijs goed meevalt kan het zijn dat ik binnen een jaar overschakel naar een duurder/veel beter model.

Misschien is de Ipad 2 dan iets voor u in de toekomst? Weet wel niet of dat hij enkel in een 7 inch komt en welke extra's hij zou bieden tov de vorige Ipad maar dat hij beter zou zijn kan ik me wel voorstellen( aangezien de vele mankementen de 1ste had).

Dat was inderdaad mijn twijfel Switch, dat kleine scherm en het besturingssysteem. Honeycumb wordt speciaal ontwikkeld voor tablets, terwijl de 2.3 en je schermresolutie me meer doet denken aan een smartphone. En wat is het voordeel dan snap je. Maar al bij al is die van jou niet zo duur, dus miskoop kan je het niet noemen :p

Zie net dat er 3 HTC tablets aankomen, waarvan toch zeker eentje interessant. Ik ben benieuwd wat die honeycumb gaat brengen trouwens, heb er al wel beelden van gezien.
10 inch vind ik wel een vereiste, om een meerwaarde te kunnen bieden aan een smartphone.
Pff het wordt eigenlijk een chaos op de markt, iedereen met zijn eigen tablet. Blackberry, motorola, htc, samsung, iphone, iedereen doet mee. Zolang ik niet geld teveel heb, ga ik geen tabletje kopen denk ik, al is het wel verleidelijk :D

Voor de geinteresseerden:

Laatst bewerkt:
Dat was inderdaad mijn twijfel Switch, dat kleine scherm en het besturingssysteem. Honeycumb wordt speciaal ontwikkeld voor tablets, terwijl de 2.3 en je schermresolutie me meer doet denken aan een smartphone. En wat is het voordeel dan snap je. Maar al bij al is die van jou niet zo duur, dus miskoop kan je het niet noemen :p

Die van mij is nog Android 2.1 :D. En de Android market stond er niet standaard op maar wel Appslib? Binnen een jaar zal er weer een beestje zijn dat ik kan kopen. Heeft htc zich nog niet op de tablet markt gegooid want als ik mij niet vergis was jij daar geen fanboy van?;)

Laatst bewerkt:
Die van mij is nog Android 2.1 :D. En de Android market stond er niet standaard op maar wel Appslib? Binnen een jaar zal er weer een beestje zijn dat ik kan kopen. Heeft htc zich nog niet op de tablet markt gegooid want als ik mij niet vergis was jij daar geen fanboy van?;)

Heb mijn post aangepast. Btw, welke archaische smartphone heb je dan? Ik denk dat iedereen die update heeft gekregen? Root 'm anders ;)

nieuwe gewichthef schoenen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en busje nose tork om ff te proberen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het nog niet uitgezocht of dat ik nog kan upgraden naar 2.3. moest het lukken dan laat ik het je zeker weten.

Ik was ook nog aan het twijfelen voor een 10 inch maar ik heb er een aantal vastgehad en ik vind persoonlijk dat hij een hoop van zijn 'functionaliteit' verliest( moeilijk weg te steken, zwaarder,....) Ben daarom voor een 7 inch gegaan en ben er zeer tevreden over tot nu toe!

Als je nog tijd hebt dan zou ik nog even wachten totdat de markt volledig open wordt gebroken. Dit jaar wordt immers het jaar van de tablet en dat zal je zeker merken aan de talloze acties dus zullen verschijnen. Zo is er al 150€ cash back voor een Samsung tab maar dat was ook wel nodig. Wie zou er immers 750 € voor een 7 inch gaan betalen die zelfs een minder scherm heeft dan de ipad?

Gewoon even afwachten want het zal niet meer lang duren...

Hab vanmiddag nog even gekeken, maar 10 inch is inderdaad lomp groot. Leuk voor op de bank, maar ergens mee naar toe nemen is meteen al niet leuk meer.

Als je trouwens alleen filmpjes enzo bekijkt, waarom ben je niet voor een archos 70 ereader gegaan ? (kan hetzelfde als in films en boeken, voor half het geld)

Heb mijn post aangepast. Btw, welke archaische smartphone heb je dan? Ik denk dat iedereen die update heeft gekregen? Root 'm anders ;)

Heb je post bekeken. Wat bedoel je eigenlijk met "10 inch is een vereiste om een meerwaarde te kunnen bieden aan een smartphone"? Ik zie namelijk mijn smartphone en tablet als totaal verschillende dingen met functionaliteiten die voor sommige dingen overeenkomen maar niet voor allemaal.

Zit nu met een Iphone 3G 16GB 4.2.1 jaibreak. Als de Iphone 5 er is en hij is deftig dan koop ik hem.

En Honeycomb 3.0 is wel geil...

Laatst bewerkt:
Smelling salts?? nog nooit van gehoord :P

ruik eraan en je hele luchtwegen gaan open staan

Hab vanmiddag nog even gekeken, maar 10 inch is inderdaad lomp groot. Leuk voor op de bank, maar ergens mee naar toe nemen is meteen al niet leuk meer.

Als je trouwens alleen filmpjes enzo bekijkt, waarom ben je niet voor een archos 70 ereader gegaan ? (kan hetzelfde als in films en boeken, voor half het geld)

Heb de Archos 70 e-reader ook bekeken maar daar staat vooral het "readen" centraal. De batterij gaat lang mee als je leest maar ik denk niet voor het bekijken van films? Bij de specs staat er trouwens bij dat het GEEN touchscreen is en een TFT scherm. Touchscreen is wel belangrijk natuurlijk.

http://www.pdashop.be/product/118782/archos-70-ereader.html

Heb je post bekeken. Wat bedoel je eigenlijk met "10 inch is een vereiste om een meerwaarde te kunnen bieden aan een smartphone"? Ik zie namelijk mijn smartphone en tablet als totaal verschillende dingen met functionaliteiten die voor sommige dingen overeenkomen maar niet voor allemaal.

Ik heb je post over android 2.1 verkeerd begrepen, vergeet mijn woorden.

Het enige voordeel dat zo'n tablet, in mijn ogen, heeft op een smartphone is zijn scherm. Een groter scherm biedt meer mogelijkheden. Voor de rest kan je er evenveel mee en zelfs minder. Dus als je dan zo'n tablet koopt, zorg er dan voor dat het ook wel degelijk groter is dan een smartphone scherm. Zo denk ik dan snap je. Verder is 10 inch groot genoeg om in een kaft te steken A4 formaat. Heb zo'n ipad gezien (in september al) was wel even geil, maar behield de kalmte en liet de mens verder met rust :D

Ohja, heb net gelezen dat verwacht wordt dat nieuwe toestellen (smartphones weliswaar) gereleased worden in february op de Mobile World Congress in Barcelona.
Hopelijk is het waar, dan weet ik waarvoor ik moet sparen :D Ik wil wel zo'n nieuwe high-end met evt al een tegra erin. Al ben ik mijn htc wildfire nog lang niet beu eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Ohja, heb net gelezen dat verwacht wordt dat nieuwe toestellen (smartphones weliswaar) gereleased worden in february op de Mobile World Congress in Barcelona.
Hopelijk is het waar, dan weet ik waarvoor ik moet sparen :D Ik wil wel zo'n nieuwe high-end met evt al een tegra erin. Al ben ik mijn htc wildfire nog lang niet beu eigenlijk.

Nice! Mja ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn iphone is 1,5 jaar oud maar werkt nog perfect! 1,5 jaar geleden had ik me voorgenomen om hier enkele jaren mee te doen maar nu wil ik weer een nieuwe?! Financieel kan ik het zeker aan maar ik vraag me gewoon af of dit verstandig is en ik me weer niet laat meeslepen door de hype... Die tegra 2 chip is trouwens ook wel nice. 1080p-videomateriaal encoding en decoding = damn...( Steken in de Smartphone lijn Optimus van Lg) om een voorbeeld te geven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven