AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Google Earth is geen match voor deze atlas. Misschien wel als je op een 30 inch cinema scherm je maps bekijkt.

Maar even een nieuw mobieltje gehaald van marktplaats nadat die oude de val van de eerste verdieping niet overleefd had.

nokia-5800-xpressmusic.jpg

American Psycho nog nooit gezien, alleen maar fragmenten. Is het waard om die een keer te zien, of is het gewoon een zieke film met een beetje gore en meer niet?

American Psycho nog nooit gezien, alleen maar fragmenten. Is het waard om die een keer te zien, of is het gewoon een zieke film met een beetje gore en meer niet?

Het is veel meer dan een zieke film met een beetje gore. Ik weet niet of ik zover moet gaan om het een klassieker te noemen, maar het is zeker een aanrader.

Google Earth is geen match voor deze atlas. Misschien wel als je op een 30 inch cinema scherm je maps bekijkt.

Nou dat lijkt me niet zo heel moeilijk toch meeste hebben wel 30INCH+ tv met hdmi ingang, laptop er aan, en je kunt zelfs door de straten heen lopen, die atlas heeft dat niet :roflol:

de new ipod shuffle, voor nog stevigere trainingen neer te zetten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

en kickass op blu ray

Perfecte vorm. Ook voor te gamen zijn die knopjes superhandig.
Hoe doet logitech het qua muizen? Ik ben mijn vertrouwen in het merk een beetje verloren op gebied van Headsets. 2x logitech en 2x op dezelfde manier stuk gegaan na minder dan een jaar tijd..
Heb hier al 6-7 jaar een mx510 die nog perfect werkt.
En dan heb ik 8-9 jaar een ander die ook nog zeer goe werkt maar waar enkel de rubber aan de duim wat afgesleten/verduurd is.

Wat maakt deze headset zo ongelofelijk duur?!?!?

Sound (ik geloof zeer goeie bassen), materiaalkeuze en afwerking, naam, de doos waarin het komt,..
400 dollar/euro is dan ook de duurste die er is geloof ik.

Werkt lekker en de video's spelen af in 720p, dik in orde dus.

Werkt lekker en de video's spelen af in 720p, dik in orde dus.

Waarom zou je dat in godsnaam kopen?
Voor 200 euro meer maak je er een GSM van met dezelfde revolutie en software, met betere hardware en veel meer mogelijkheden.

Nee serieus, waarom heb je'm?

Waarom zou je dat in godsnaam kopen?
Voor 200 euro meer maak je er een GSM van met dezelfde revolutie en software, met betere hardware en veel meer mogelijkheden.

Nee serieus, waarom heb je'm?

Omdat hij makkelijk is om mee te nemen in de aula voor school om af en toe wat dingen op te zoeken. Verder handig om mee te nemen op reis binnenkort om af en toe een filmpje te checken, wat spelletjes op te spelen en internet open te zwieren. Je weet zelfs niet hoeveel hij heeft gekost:rolleyes:

En wie zegt dat dit een vervanger is van een GSM of er toe dient?

Omdat hij makkelijk is om mee te nemen in de aula voor school om af en toe wat dingen op te zoeken. Verder handig om mee te nemen op reis binnenkort om af en toe een filmpje te checken, wat spelletjes op te spelen en internet open te zwieren. Je weet zelfs niet hoeveel hij heeft gekost:rolleyes:

En wie zegt dat dit een vervanger is van een GSM of er toe dient?

Ja google is mijn vriend, dus prijzen kan ik wel een beetje afleiden. Maar ik wil je niet kwaad maken. Heb je'm dan gekocht om naast je GSM in je zak te hebben? Of is hij de vervanger van je GSM geworden? Kan het namelijk niet afleidingen uit je tekst.

Vorige was een huge scheur in gekomen :(

Ja google is mijn vriend, dus prijzen kan ik wel een beetje afleiden. Maar ik wil je niet kwaad maken. Heb je'm dan gekocht om naast je GSM in je zak te hebben? Of is hij de vervanger van je GSM geworden? Kan het namelijk niet afleidingen uit je tekst.

Zeker geen vervanger van mijn GSM want ik kan er namelijk niet mee bellen of sms'en. Dit heeft me maar 130€ gekost en dan nog 40 voor de cover en 16GB dat kon ik gewoon niet laten liggen. Ik vind het gewoon handig om mee te nemen op reis, in de auto, op de trein, vliegtuig, noem maar op. Heb gewoon geen zin om de hele tijd filmpjes te kijken op mijn Iphone, daar krijg ik gewoon koppijn van.

En Ipad en al die toestanden vond ik veel te duur voor wat ik er mee zou doen. Dit is gewoon simpel en makkelijk.

Het is trouwens de archos 7 V2( is niet af te leiden van de foto) ;) Processor is nu 800 mhz en geen resistief scherm meer.

Laatst bewerkt:
FlyTap.gif

2 tickets naar Brazilie.

Terug
Naar boven