Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Tegen dat de toestellen in europa te koop zijn zitten we al bijna eind zomer, dus tijd genoeg om erover na te denken. Op deze monent zou ik zeker geen nieuwe kopen, eerst wachten tot het aanbod stabiel is en geruchten zijn ontkracht. Ik zie mezelf rond september wel wat poen uitgeven voor een smartphone. :p k*t eigenlijk

Nice! Mja ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn iphone is 1,5 jaar oud maar werkt nog perfect! 1,5 jaar geleden had ik me voorgenomen om hier enkele jaren mee te doen maar nu wil ik weer een nieuwe?! Financieel kan ik het zeker aan maar ik vraag me gewoon af of dit verstandig is en ik me weer niet laat meeslepen door de hype... Die tegra 2 chip is trouwens ook wel nice. 1080p-videomateriaal encoding en decoding = damn...( Steken in de Smartphone lijn Optimus van Lg) om een voorbeeld te geven.

Nvidia-Tegra-2011-roadmap.jpg

Tegra 3 of 2 3D dan wel voor Full HD maar dat worden wel chipsets die voor een kleine revolutie gaan zorgen als ze hun specs kunnen waarmaken bij Nvidia. Hebben ze Intel ook gelijk tuk omdat Nvidia door Intel nogal gedwarsboomd werd in de markt voor netbooks. Nvidia is toen maar verder gegaan om de Tegrachipset te ontwikkelen voor mobile devices, een markt waar Intel ook graag zou willen oogsten.

Mooie vergelijking! Die Tegra 3 wordt echt een pareltje zo te zien!( Als dit klopt natuurlijk). Zouden die specs van Tegra 3 ook gelden voor smartphones? Want de vorige 2 voorbeelden worden aan elkaar gespiegeld qua uitleg maar bij Tegra 3 niet.

Laatst bewerkt:
Tegra 3 of 2 3D dan wel voor Full HD maar dat worden wel chipsets die voor een kleine revolutie gaan zorgen als ze hun specs kunnen waarmaken bij Nvidia. Hebben ze Intel ook gelijk tuk omdat Nvidia door Intel nogal gedwarsboomd werd in de markt voor netbooks. Nvidia is toen maar verder gegaan om de Tegrachipset te ontwikkelen voor mobile devices, een markt waar Intel ook graag zou willen oogsten.

Damn je bent me voor EricR :D
Heb het ook gelezen vandaag, die Tegra 3 zou tegen herfst in smartphones te vinden zijn dus. Die schermresoluties, die mogelijkheden.. damn.
Zoals verwacht komen er dus in de herfst enkele knallers uit. Maar wat zou er dan bekend gemaakt worden in Barcelona, februari? spannend :D

Langs de andere kant geeft het weeral een vertakking van de markt. Tegra 2 of Tegra 3. Is Tegra 3 de moeite met het crap mobiel internet in Europa, en zonder degelijke flatscreen oid om van de voordelen gebruik te kunnen maken. Voor games alvast wel, maar daar ben ik niet zozeer in geinteresseerd. En is er al gedacht aan batterijen? Ik zie in de Motorola met Tegra 2 een stevige batterij steken, maar geen idee hoe lang deze meegaat met twee processoren.

Laatst bewerkt:
hkc-2219a-17643505.png

21.6inch full hd

Mooie vergelijking! Die Tegra 3 wordt echt een pareltje zo te zien!( Als dit klopt natuurlijk). Zouden die specs van Tegra 3 ook gelden voor smartphones? Want de vorige 2 voorbeelden worden aan elkaar gespiegeld qua uitleg maar bij Tegra 3 niet.

De onderste specs zijn voor smartphones, de bovenste voor tablets. Staat ook in het staatje links.

De onderste specs zijn voor smartphones, de bovenste voor tablets. Staat ook in het staatje links.

Ja dat weet ik hoor, maar Tegra 2 en Tegra 2 3D hebben dezelfde specs voor tablets en smartphones. Bij Tegra 3 zie ik dit niet( de uitleg van 3X faster,...) staat er niet bij voor de Smartphones. Kan er dan aangenomen worden dat die niet zo krachtig is...?

eergister bij mediamartk inkopen gedaan voor mijn nieuwe appartementje.alles nieuw gekocht lg 42 inch led tv 20 inch medion tv voor in de keuken,asus laptop ps3 met black ops natuurlijk ,home cinema set.koptelefoon van sinheiser,nieuwe blender en een nieuwe blackberry bold 9780.

jaja jimmy je hebt gewoon inbraka gepleegd

Sennheiser neem ik aan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eergister bij mediamartk inkopen gedaan voor mijn nieuwe appartementje.alles nieuw gekocht lg 42 inch led tv 20 inch medion tv voor in de keuken,asus laptop ps3 met black ops natuurlijk ,home cinema set.koptelefoon van sinheiser,nieuwe blender en een nieuwe blackberry bold 9780.
Ik wil niet de eikel uithangen, maar van 27 t/m 30 Jan zijn de geen btw dagen bij de Mediamarkt, had je je wat geld kunnen besparen :trollface:

http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/btwactie,10264,.html

Terug
Naar boven