AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Uitgezonderd van deze actie zijn:

* Muziek, film en games
* Computer: Apple iPad
* Games hardware
* Hifi: Bose
* Computeraccessoires
* Witgoed: Liebherr
* Accessoires

Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn: Sony: LX900-serie, HX900-serie, NX700-serie, NX710-serie, NX800-serie, NX810-serie, EX711-serie/ Panasonic: Alle Neo PDP-modellen en alle LED-modellen/ Samsung: 7700-serie, 8700-serie en de 9000-serie/ Philips: 8000-serie en de 9000-serie/ Sharp: LC40LE924E / LC46LE925E en LC60LE925E.

Dit haal ik los van hun site... ;)

sigma-8-16mm.jpg

Een Sigma 8-16mm, voor als ultrawijd echt ultrawijd moet zijn. Een ongekende beeldhoek en zeer hoge scherpte. Alleen jammer dat er geen polarizer op geplaatst kan worden.

Binnen 6 minuten mijn 10-20mm verkocht, mijn verzameling blijft dus gelijk in aantal.

Laatst bewerkt:
Gewoon nieuwsgierig Eric, hoeveel objectieven heb je nu in je verzameling?

Gewoon nieuwsgierig Eric, hoeveel objectieven heb je nu in je verzameling?

26 geloof ik, heb inmiddels een aantal objectieven verkocht. Heb op 36 gestaan in ieder geval. Er gaat nog wat in de verkoop en ik denk dat ik wel onder de 20 uit kom. Wat dan wel hoofdzakelijk kwaliteitsobjectieven zijn of schaarse verzamelobjecten.

Handel was wat stilgevallen maar het is nu wel weer tijd om wat van mijn verzameling te verkopen.

Waarom koop je om de week een nieuwe ericr, maak je ze steeds kapot ofzo

@Jim, ga met de bon van je aankopen naar informatie balie van Mediamarkt waar je het hebt gekocht. En je krijgt het prijsverschil terug voor de producten die mee doen ;)

Waarom koop je om de week een nieuwe ericr, maak je ze steeds kapot ofzo

Inmiddels verkoop ik om de week een objectief, dan moet ik dus aanvullen :D Er gaat nu meer uit dan er binnenkomt en soms kan ik een bijna niks kostende ruil niet weerstaan. De opbrengt van de 10-20mm is bijna 80% van de aanschafwaarde van de 8-16mm.

Maar verder is het vooral veel uitproberen van objectieven en in veel gevallen daarna weer verkopen. Alleen de echte klassiekers en wat ik ook echt kan gebruiken blijft in de verzameling.

De objectievenmarkt is een interessante markt en om daar in te handelen heb je ervaring nodig met zoveel mogelijk objectieven.

sigma-8-16mm.jpg

Een Sigma 8-16mm, voor als ultrawijd echt ultrawijd moet zijn. Een ongekende beeldhoek en zeer hoge scherpte. Alleen jammer dat er geen polarizer op geplaatst kan worden.

Binnen 6 minuten mijn 10-20mm verkocht, mijn verzameling blijft dus gelijk in aantal.

netjes hor :) ben zelf ook een camera / lensen freak(A)

zonde van je geld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vroegah veel gespeeld en nu kan ik het nog een keer doen op mijn ps3 in HD! Kan niet wachten tot morgen.
Was maar 30 euro en alle 3 de games hebben nog trophies ook.. 3 platinummetjes dus :D

waar kijk je ze op?

Terug
Naar boven