MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Macbook pro 13 inch 2.66 ghz
Gekregen met 300 euro korting :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kennis die voor Apple werkt kan af en toe fixe kortingen krijgen (weet niet precies wat de regeling is..) heb deze via hem gekocht ;)
aahh op die fiets, waarschijnlijk richting inkoopprijs dan.

Inkoop van apple producten zijn namelijk best hoog voor APR's dus zoveel verdienen ze er niet aan :)

ja nou boeiend.als ik het wist had ik nog gewoon de spullen gekocht.had de spullen gewoon nodig die ik nu heb gekocht.

Over

---------- Toegevoegd om 01:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:38 ----------

Waarom niet in de woonkamer ?
wat bedoel je?

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:44 ----------

Waarom niet in de woonkamer ?
in de woonkamer heb ik er oook 1,
natuurlijk.
:$

haha eerlijk is eerlijk ik wist er niks van af,maar ik heb echt totaaal geeen geduld.dus denk wel dat ik alsnog naar de mediamarkt was gegaan:$

haha eerlijk is eerlijk ik wist er niks van af,maar ik heb echt totaaal geeen geduld.dus denk wel dat ik alsnog naar de mediamarkt was gegaan:$

Ook voor 19% korting? Ongeduldig mannetje ben je als je voor €475 euro niet een weekje kan wachten. Had je nog een PS3 in je badkamer kunnen doen. En in je WC..;)

@ RobertD: Er komt binnenkort wel een nieuwe uit, maar dat wist je waarschijnlijk al via die kennis?

Ook voor 19% korting? Ongeduldig mannetje ben je als je voor €475 euro niet een weekje kan wachten. Had je nog een PS3 in je badkamer kunnen doen. En in je WC..;)

@ RobertD: Er komt binnenkort wel een nieuwe uit, maar dat wist je waarschijnlijk al via die kennis?

475 is wel veeel idd:(.ik wist er echt nix van.:(:(:(

probeer gewoon even met de klantendienst te bellen, zeg dat je een grote aankoop hebt gedaan en nog meer van plan bent om aan te kopen, maar dat je net ontdekt hebt van die korting en of ze die eventueel kunnen toepassen nog

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alles terug brengen. je bent ontevreden over de aankopen. en met korting de boel opkopen :D

Is de korting echt op alles dan? De tv's en laptop heb ik allemaal wel al uit de doos gehaald natuurlijk.het scheelt me wel 500 euro bijna

Terug
Naar boven