AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nee, dat was inderdaad iemand anders.

Misschien wordt trance, gabber en metal voor mij ook wel om aan te horen als ik 190 euro meer uitgeef dan normaal aan een nieuwe Sennheiser :)

Als je er niet van houd dan hou je de er niet van, denk niet dat betere audio dan gaat helpen. :p

Ongeacht welke muziek je luistert , ik kan je hem van harte aanraden...

of anders deze shure's,

http://www.rockpalace.com/product/Shure-SCL4-Sound-Isolating-Earphones-Black

2n7k48x.jpg

And I love it :D Damn wat een gemakkelijk ding.

kga em komen stelen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

True religion? Die dingen kosten toch over de 300 euro?

Veel geld voor een broek man.

En dat terwijl je voor een zelfde kwaliteit broek bij bv de C&A voor €30 krijgt. Wat is er zo speciaal aan die broek dan?

En dat terwijl je voor een zelfde kwaliteit broek bij bv de C&A voor €30 krijgt. Wat is er zo speciaal aan die broek dan?

Zelfde kwaliteit? Dacht t niet vriend, er zit een groot verschil aan kwaliteit tussen broeken van 30 euro en goede merkbroeken, in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen betaal je niet alleen voor het merk.

Nah, heb ik een jas van gehad en wat spullen van gepast maar superslechte pasvorm, ws is het voor italiaanse ectootjes gedacht.Kwaliteit liet ook te wensen over.

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Zelfde kwaliteit? Dacht t niet vriend, er zit een groot verschil aan kwaliteit tussen broeken van 30 euro en goede merkbroeken, in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen betaal je niet alleen voor het merk.

Qft bro, qft.

Weer een paar nieuwe Adidasjes :)

13833201086418231133062.jpg

Terug
Naar boven