MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ok je hebt gelijk Marcel.

He he, broek oorlog. Wellus nietus.

Sennheiser... je koopt je oortelefoontjes niet om naar te kijken.
Die sennheiser ziet er trouwens gewoon prima uit.

Porsche-Design-P7000-Santoku-Chefs-Knife.jpg

Snijd(t?) echt ****ing goed!

zoiezo voor die sennheiser gaan joh, heb ik ook en geluid is echt super! Hoort muziek ineens op een heel andere manier.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiezo voor die sennheiser gaan joh, heb ik ook en geluid is echt super! Hoort muziek ineens op een heel andere manier.
soundmagic pl11 zijn veel goedkoper (17 euro) is bijna zelfde geluidskwaliteit (iets minder bass) en onverwoestbaar gewoon! ipv plastic is het van ijzer. mn oortje is al 2x onder mijn stoelpoot gekomen en er zitten alleen wat krasjes int ijzer

soundmagic pl11 zijn veel goedkoper (17 euro) is bijna zelfde geluidskwaliteit (iets minder bass) en onverwoestbaar gewoon! ipv plastic is het van ijzer. mn oortje is al 2x onder mijn stoelpoot gekomen en er zitten alleen wat krasjes int ijzer
Wat doen jou oortjes onder een stoelpoot dan?

Ok dan, nou ik ben iig dik tevreden met mijn sennheisers en ik toen ik laatst weer eventjes een ipod oortje in mijn oren stopte merkte ik pas echt de sublieme kwaliteit die de sennheisers bezitten.
Ik ga alleen nog maar voor sennheiser.

Ok dan, nou ik ben iig dik tevreden met mijn sennheisers en ik toen ik laatst weer eventjes een ipod oortje in mijn oren stopte merkte ik pas echt de sublieme kwaliteit die de sennheisers bezitten.
Ik ga alleen nog maar voor sennheiser.
yep kheb ook de senheiser cx 400 gehad en ook de creative ep 630 (zijn bijna hetzelfde) zoiezo is in ear altijd beter. (tenzij je er een onder de 15 euro koopt) khad ook liever iets meer bass gehad in mijn pl11's maar gelukkig heeft mijn mp3 daar de oplossing voor :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn oude body via 20 minuten verkocht op marktplaats, daarna gelijk een nieuwe gekocht.

Terug
Naar boven