JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
ik heb niks nep.neppe merkkleding is gay

gooi jezelf en je neppe TR broek weg aub
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gooi jezelf en je neppe TR broek weg aub

Pas maar op anders kom jimmy de potloodkrimi je nog halen marcel.Jij bent een en al fake bro.Jwz.
pic is btw willekeurig van google, als t je nog niet opgevallen was
Pas maar op anders kom jimmy de potloodkrimi je nog halen marcel.
De adonis penetreert je van achter.Pas maar op anders kom jimmy de potloodkrimi je nog halen marcel.

soundmagic pl11 zijn veel goedkoper (17 euro) is bijna zelfde geluidskwaliteit (iets minder bass) en onverwoestbaar gewoon! ipv plastic is het van ijzer. mn oortje is al 2x onder mijn stoelpoot gekomen en er zitten alleen wat krasjes int ijzerzoiezo voor die sennheiser gaan joh, heb ik ook en geluid is echt super! Hoort muziek ineens op een heel andere manier.
Wat doen jou oortjes onder een stoelpoot dan?soundmagic pl11 zijn veel goedkoper (17 euro) is bijna zelfde geluidskwaliteit (iets minder bass) en onverwoestbaar gewoon! ipv plastic is het van ijzer. mn oortje is al 2x onder mijn stoelpoot gekomen en er zitten alleen wat krasjes int ijzer
kheb ze niet altijd onder mn t-shirt. dus soms hangen ze op de grond zondat dat ik t weet. en als ik tijdens de les met mn stoel zit te wippen komt hij welleens op mn oortje

yep kheb ook de senheiser cx 400 gehad en ook de creative ep 630 (zijn bijna hetzelfde) zoiezo is in ear altijd beter. (tenzij je er een onder de 15 euro koopt) khad ook liever iets meer bass gehad in mijn pl11's maar gelukkig heeft mijn mp3 daar de oplossing voorOk dan, nou ik ben iig dik tevreden met mijn sennheisers en ik toen ik laatst weer eventjes een ipod oortje in mijn oren stopte merkte ik pas echt de sublieme kwaliteit die de sennheisers bezitten.
Ik ga alleen nog maar voor sennheiser.