tbagcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 45kg
Is dat lied stone island achter/voor deze video gemaakt? (voor de hardstyle kenners
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat lied stone island achter/voor deze video gemaakt? (voor de hardstyle kenners
)heb pas zon kleine met een scherm gekocht, echt heerlijk als ik een stukje ga rennen.

Zelfde kwaliteit? Dacht t niet vriend, er zit een groot verschil aan kwaliteit tussen broeken van 30 euro en goede merkbroeken, in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen betaal je niet alleen voor het merk.
![]()
16GB Wifi.
Ja ik weet dat er een nieuwe komt, maar vind de prijs van de oude aantrekkelijker, zeker voor hetgene wat ik ermee wil doen.

![]()
16GB Wifi.
Ja ik weet dat er een nieuwe komt, maar vind de prijs van de oude aantrekkelijker, zeker voor hetgene wat ik ermee wil doen.
Ja ik bedoel zon kleine ipod, ik ben echt slecht in die digitale dingen

Ja, het logo is van betere kwaliteit, voor de rest worden ze in één fabriek aan de lopende band gemaakt. Pasvorm is belangrijker dan het merk zelf.

ahaha, dude ga maar eens een broek kopen bij de C&A en dan een broek van denham ofzo![]()

en hij is nog nep ookTrue religion? Die dingen kosten toch over de 300 euro?
Veel geld voor een broek man.

De ipad 1 is gezakt in prijs, op de wifi 120 af en de 3g 100 afHou kan dat nou, de nieuwe zal gelijk geprijsd worden als de huidige![]()
ik zit er ook een beetje op te loeren, wat heb je gelapt? nieuw of 2de hands?
De ipad 1 is gezakt in prijs, op de wifi 120 af en de 3g 100 af
Nieuw, 379 betaald

en hij is nog nep ook
een echte kenner zietr dat
en heb er zelf 4