XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

True religion? Die dingen kosten toch over de 300 euro?

Veel geld voor een broek man.

En een lelijke broek ook, voor de helft van het geld kan je broeken krijgen die een stuk mooier zijn. Ik snap niet waarom je voor die broek 300 euro zou betalen.

dat is een emo-mes?
kunnen zichzelf snijden aan het handvat wat er niet is tijdens het koken :D

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

die

Je ziet het gewoon van een verkeerde view :P. het bovenste deel is circa 2cm ipv 2mm, zoals je nu zou denken.

2 nieuwe pokertafels
toernooichipz
cashgame chipz
CUT cards
dealerbuttons
seating cards
10 nieuwe stokken (goeie kwaliteit jwz)
chiptray voor cashtafel

4 x JWZ
7 x JBZ
en 6 asbakken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen jammer dat het zo snel op is

---------- Toegevoegd om 03:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:40 ----------

Ok dan, nou ik ben iig dik tevreden met mijn sennheisers en ik toen ik laatst weer eventjes een ipod oortje in mijn oren stopte merkte ik pas echt de sublieme kwaliteit die de sennheisers bezitten.
Ik ga alleen nog maar voor sennheiser.
Dikke plus 1 dus, voor mij ook niet anders meer, dan maar 50 tot 100 euro uit geven aan paar oortjes, dingen zijn naar 3 jaar normaal gebruik nog niet versleten terwijl normale oortjes het paar maand uit houden!
Tel daarbij de geluids kwaliteit en je wilt nooit meer anders:D

2 nieuwe pokertafels
toernooichipz
cashgame chipz
CUT cards
dealerbuttons
seating cards
10 nieuwe stokken (goeie kwaliteit jwz)
chiptray voor cashtafel

4 x JWZ
7 x JBZ
en 6 asbakken

netjes ! wat is de kostprijs ?

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

kheb ze niet altijd onder mn t-shirt. dus soms hangen ze op de grond zondat dat ik t weet. en als ik tijdens de les met mn leraar zit te wippen trapt hij welleens op mn oortje :p

:p

ga je toernooien geven? Of gewoon voor vrienden?
ik ga een klein toernooitje houden max 18 man
en af en toe ook cashgame met wat vrienden

altijd leuk in eigen ruimte

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

netjes ! wat is de kostprijs ?

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

:p
kostprijs alle spullen was ong 500 euro
echte pokerchipz van 11.5 gram kosten ook een vermogen niet normaal

kan je geld mee verdienen man, gewoon 1/2 en 2/4 spelen en 5% rake pakken, kom ik wel dealen voor 20 euro per uur

niet je vrienden dan he, gewoon buitenstaanders, deuren op slot etc

kan je geld mee verdienen man, gewoon 1/2 en 2/4 spelen en 5% rake pakken, kom ik wel dealen voor 20 euro per uur

En toen viel een at team binnen en kon jimmy niet meer posten op dbb.. ow wacht in een nl cel kan dat dan nog wel gewoon.

Voor €20 per uur :roflol: ga eerst maar voor een hongerloontje vakken vullen kerel.

heb visitekaartjes laten drukken ,
bij de cashtafel doe ik 10% rake met cap can 5 euro.
vriend van mij haalt met 1 tafel 100 tot 125 euro aan rake binnen per uur.

hij is wel een snelle deler
bij de cash deel ik niet zelf, ik heb een dealer

20 euro per uur is zel netjes hoor voor een beetje delen

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

ik begin eerst met 1-1 en naar een tijdje ga ik 2-2 spelen als er meer opkomst is.ik pak 10 % rake met cap 5

gemiddelde pot vn 60-70-80 euro
en dan 25 tot 30 handen per uur zou netjes zijn :p

waar woon je dan, wil wle x spelen als het in de buurt is, almere toch?

hier in de buurt was laatst een pot van 1500 op 1/2, dan baal je wel dat er een cap is als organisatie haha

Laatst bewerkt:
kon ik maar pokeren :( :p

ik heb ooit pokertournooi gewonnen in de sportschool. iets van 4 tafels met in totaal 25 man.

maar cap, rake etc zeggen me allemaal niks :)

ik heb ooit pokertournooi gewonnen in de sportschool. iets van 4 tafels met in totaal 25 man.

maar cap, rake etc zeggen me allemaal niks :)
rake is het geld wat naar de organisatie gaat en cap is het limiet wat naar het huis kan gaan
ik speel met 10% rake met een cap van 5
dus ik pak 10% van elke pot , bijv een pot van 45 euro pak ik 4.50 rake
maar is een pot meer als 50 euro bijv 100 of 120 dan geld dus de cap van 5 euro. dus elke pot boven de 50 euro pak je 5 euro en dus geen 10% meer.

dit is qlleen bij cashtafels
dus geen toernooitjes

rake is het geld wat naar de organisatie gaat en cap is het limiet wat naar het huis kan gaan
ik speel met 10% rake met een cap van 5
dus ik pak 10% van elke pot , bijv een pot van 45 euro pak ik 4.50 rake
maar is een pot meer als 50 euro bijv 100 of 120 dan geld dus de cap van 5 euro. dus elke pot boven de 50 euro pak je 5 euro en dus geen 10% meer.

dit is qlleen bij cashtafels
dus geen toernooitjes

aight thanx voor de uitleg.

Terug
Naar boven