- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
ccb.....thanks but no thank
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet zielig doenik haat bbing niet, ik haat mijn waardeloze ecto genen die niet geschikt zijn voor bbing.

.Damn, die is niet bepaald goedkoop.
Ambilight is dat wat?
Was van plan een veel goedkopere TV te kopen maar toen ik bij de MediaMarkt aan het vergelijken sloeg toch maar de keuze gemaakt om het gelijk goed te doen.![]()
Komt over 2 dagen binnen, zal dan wel even een vid posten
Je kan altijd nog cbb gaan doen zoals ibo![]()

Gaat toch wel richting de anderhalf duizend of niet?Heb mijn budget wel bij moeten instellen inderdaadWas van plan een veel goedkopere TV te kopen maar toen ik bij de MediaMarkt aan het vergelijken sloeg toch maar de keuze gemaakt om het gelijk goed te doen.
Is wel een model dat er uitgaat, prijs is mede door een actie van de de MM fors omlaag gegaan. Nog lager dan de prijs van vorige maand toen er een cashback-actie was.
Gaat toch wel richting de anderhalf duizend of niet?
Is dat wat dan zo'n Trust-muis? Meestal tracken die muizen een stuk minder maar kan zijn dat het inmiddels verbeterd is.
Met de muizen valt het wel mee zeker de gene die ze de laatste tijd uit gebracht hebben...
gpu's worden steeds zuiniger naarmate het procedé kleiner wordt hé![]()
De 1000w versie, totale overkill voor mijn huidige systeem maar wil volgend jaar (of einde dit jaar) een SLI-systeem bouwen. Had dan aan 800w of 700w ook wel genoeg gehad maar heb liever wat meer ruimte naar boven toe.
gpu's worden steeds zuiniger naarmate het procedé kleiner wordt hé