MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nieuwe telefoon, beste die ik kon vinden met uitschuifbare toetsenbord haat op touchscreen typen. wou eigenlijk android maar vond geen geschikte telefoon erbij en het nieuwe symbian belle klinkt zo slecht nog niet. oude symbian op mijn n97 was best k*t lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

philips-46pfl9705h.jpg

46PFL9705H

Damn, die is niet bepaald goedkoop :eek:.

Ambilight is dat wat?

Heb mijn budget wel bij moeten instellen inderdaad :D Was van plan een veel goedkopere TV te kopen maar toen ik bij de MediaMarkt aan het vergelijken sloeg toch maar de keuze gemaakt om het gelijk goed te doen.

Is wel een model dat er uitgaat, prijs is mede door een actie van de de MM fors omlaag gegaan. Nog lager dan de prijs van vorige maand toen er een cashback-actie was.

haha die jas man van D&G is lelijkk man.

Heb mijn budget wel bij moeten instellen inderdaad :D Was van plan een veel goedkopere TV te kopen maar toen ik bij de MediaMarkt aan het vergelijken sloeg toch maar de keuze gemaakt om het gelijk goed te doen.

Is wel een model dat er uitgaat, prijs is mede door een actie van de de MM fors omlaag gegaan. Nog lager dan de prijs van vorige maand toen er een cashback-actie was.
Gaat toch wel richting de anderhalf duizend of niet?

Gaat toch wel richting de anderhalf duizend of niet?

Wat minder, ongeveer de prijs die je er ook voor betaalde toen vorige maand de cashback-actie was. Laagste prijs tijdens de cashbackactie was 1.550 euro en de cashback was 300 euro. Zit er zelf nog wat onder omdat MM gisteren een kortingsactie had.

chouriki2-n-400.jpg

De 1000w versie, totale overkill voor mijn huidige systeem maar wil volgend jaar (of einde dit jaar) een SLI-systeem bouwen. Had dan aan 800w of 700w ook wel genoeg gehad maar heb liever wat meer ruimte naar boven toe.

nieuwe muis om vechtveld 3 te spelen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat wat dan zo'n Trust-muis? Meestal tracken die muizen een stuk minder maar kan zijn dat het inmiddels verbeterd is.

Is dat wat dan zo'n Trust-muis? Meestal tracken die muizen een stuk minder maar kan zijn dat het inmiddels verbeterd is.

ik zal het vanavond weten, ik game nu met mijn logitech mini draadloze muis op de laptop dus dit gaat sowieso een verbetering zijn.. 30€ dus zal wel geen top zijn in ieder geval

trust is bagger G

chouriki2-n-400.jpg

De 1000w versie, totale overkill voor mijn huidige systeem maar wil volgend jaar (of einde dit jaar) een SLI-systeem bouwen. Had dan aan 800w of 700w ook wel genoeg gehad maar heb liever wat meer ruimte naar boven toe.
gpu's worden steeds zuiniger naarmate het procedé kleiner wordt hé

Terug
Naar boven