- Waardering
- 2.744
Beter wat over dan te kort !gpu's worden steeds zuiniger naarmate het procedé kleiner wordt hé
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter wat over dan te kort !gpu's worden steeds zuiniger naarmate het procedé kleiner wordt hé
Heb aardig wat muisjes in de hand gehad. Maar 't fijnste blijft gewoon de Logitsch MX518, heb mijne nu zo'n 4/5 jaar denk ik, nooit problemen mee.nieuwe muis om vechtveld 3 te spelen
[Link niet meer beschikbaar]
Heb aardig wat muisjes in de hand gehad. Maar 't fijnste blijft gewoon de Logitsch MX518, heb mijne nu zo'n 4/5 jaar denk ik, nooit problemen mee.
Fijn issie hé?Ik heb hem ook man de mx518.. al jaren.. zal zo niet weten hoelang. Al speel ik geen games meer tegenwoordig
Als deze kapot is koop ik sowieso weer een MX518, ondanks dat ook ik niet meer game.http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSTICp9Q8F14I9T_YSJSS49OVXDXWaHERZwOCgczia9h2IgmD6L5Q
Mijn 8800 GT is er vandaag na vier jaar mee opgehouden![]()
lol gefeliciteerd. In de tijd dat ik nog bezig was met pceetjes bouwen en de epic nerd uithangen gingen ze gemiddeld nog geen jaar mee bij mij. En ik heb er veel gehad.
oh snap..... de eekhoorn komt nu pas binnen na 5 minuten hahah

dadelijk ff lekkere jonko roken, mn triceps heb ik net afgeslacht dus ik kan het wel gebruiken mmmmLOL

Wat deed jij er dan mee dat ze zo snel kapot gingen? Zo ver overgeklokt? Of was je na een jaar gewoon elke keer al weer toe aan een update?
Ik heb deze pc 4 jaar geleden wel gebouwd om te gamen maar doe dat niet zo veel meer nu. Wou toch wel een beetje een goede kaart erin hebben dus heb deze maar besteld.
Laatst ook een ssd erin gezet start echt snel op nu!
Misschien over een jaar weer is de processor en moederbord vervangen enzo
dadelijk ff lekkere jonko roken, mn triceps heb ik net afgeslacht dus ik kan het wel gebruiken mmmm