MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deed er niets mee. Ook niet overgelocked. Branden steeds door op een of ander manier. Vooral ATI was destijds gewoon poep.

Klinkt als een voedingsprobleem, een moederbord, GPU of CPU blaas je niet zomaar op. Daarvoor moet je echt voltage tweaks uitvoeren of gewoon net de pech hebben dat je iedere keer gare onderdelen hebt gekocht.

Klinkt als een voedingsprobleem, een moederbord, GPU of CPU blaas je niet zomaar op. Daarvoor moet je echt voltage tweaks uitvoeren of gewoon net de pech hebben dat je iedere keer gare onderdelen hebt gekocht.

van een mobo had ik uiteindelijk ontdekt dat er een firmware bug in zat die inderdaad een hoger voltage uitgaf dan getoond werd. Fijn is dat :rolleyes:

Is voor als ik ooit een van mijn micro's als "RTF" wil verkopen...

2iwaf77.jpg

Ben ook in het bezit van een dx6i en die kan 10 instellingen in het geheugen zetten..
+ een dx4e die ik bij mijn mCPX kreeg...

Zo een lap text waar niemand wat aan heeft of (denk ik) begrijpt :D

Groeten Ray....

Laatst bewerkt:
Leuk dat je een kikker gekocht heb ExtremeBB

LOL copy paste image shit , dat werkt natuurlijk ook niet,
bedankt mannen ik ga FF naar tinypic BRB...........

Is voor als ik ooit een van mijn micro's als "RTF" wil verkopen...

2iwaf77.jpg

Ben ook in het bezit van een dx6i en die kan 10 instellingen in het geheugen zetten..
+ een dx4e die ik bij mijn mCPX kreeg...

Zo een lap text waar niemand wat aan heeft of (denk ik) begrijpt :D

Groeten Ray....

Hoeveel van die dingen heb je onderhand wel niet :p
Dure hobby ook ofniet?
Zelf heb ik er 1, ooit gekocht omdat het me wel leuk leek, maar na een aantal keer vliegen heb ik het alweer snel gezien :o

Ik heb een hele kleine, is leuk, maar niet voor lang.

Hoeveel gewicht kan je er maximaal aanhangen? Kan je er bijvoorbeeld een haak aanhangen en tuinmeubelen bij de buren stelen?

Ik heb 7x micro heli's (FP/CP's/Coaxiaals) en 2x grote heli's en ja het kan een vrij dure hobby zijn,
voor mijn Trex500 alles bij mekaar was ik 1000Euro + kwijt (maar het kan nog veel duurder , soms 5000Euro + :o)....

heb ook nog mijn ouden coaxiaals van de bazaar.. waar ik ooit mee begonnen ben,
daar raak je inderdaad erg snel op uit gekeken !

FF een video van wat een trex500 kan, een van mijn micro's kan dit ook , dat is de mCPX kan je binnen stunten..
http://www.youtube.com/watch?v=GvYUjzBrAOo

ik ben trouwens nog lang niet zo goed als dit mannetje duurt nog een paar jaar denk ik ..
Heb ook al veel verschillende grote heli's versleten en of door verkocht..

Groet Ray....

Hoeveel gewicht kan je er maximaal aanhangen? Kan je er bijvoorbeeld een haak aanhangen en tuinmeubelen bij de buren stelen?
:roflol:

Geen idee nog nooit geprobeerd op een cameraatje na dan....

srt8215_17__ff_.jpg

nieuwe oorwarmers voor als ik straks buiten in de sneeuw ga lopen

images?q=tbn:ANd9GcTTQ1F9esqonQaiOCA3qInaiCknJdUfCTZSM2BpOD96gqGpP9XNjw.jpg

Wat grappig, ik ook!

sefety_earmuffs_ear_protection_kids_earwarmer.jpg

killy moet je nu echt elke minuut na ibo post ook iets posten en dan nog offtopic ook

Killy, bij onze volgende challenge nemen we onze oorwarmers mee oke.
We leggen dit wel vast op film natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 16:05 ----------

killy moet je nu echt elke minuut na ibo post ook iets posten en dan nog offtopic ook

Dat krijg je Timmeeh als je een stalker hebt als fan:(

Terug
Naar boven