XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nieuwe Gorilla Wear Wacky Hooded

Colour: Antracite Melange Size: M
Voelt zeer zacht :o
Mis alleen de cap nog.. wordt die nagestuurd?

Photo on 2011-11-08 at 11.34 #2.jpg

Dit is M?

ik zeg doen! alleen de z5500 was wel beter (van wat ik gelezen heb) maar is wel moeilijker te krijgen
z5500 is juist niet zo goed... meer 1 voor pc en niet echt dolby surround... meer een veredelde stereo!!
(van wat ik gehoord heb dan he;))
maar tnx:)

huh ? heeft ps3 geen 5.1 output?
Nee. Alleen hdmi en optisch.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 21:57 ----------

http://www.homecinemacenter.nl/prod...906-5-1-surround-sound-speakers-receiver.html
nog niet gekocht... maar kan iemand mij misschien vertellen of t wat is....voor op me slaapkamer...ps3!
Laat ff weten als je hem gekocht hebt, ben zelf ook nog op zoek naar een mooi setje.

z5500 is juist niet zo goed... meer 1 voor pc en niet echt dolby surround... meer een veredelde stereo!!
(van wat ik gehoord heb dan he;))
maar tnx:)

Zeker wel echte Dolby surround, je hebt zelfs DTS en THX certificatie. Die certificatie krijg je dus niet zomaar.

Heb zelf de voorloper Z680 die al jaren dienst doet als surroundset. Ook met DTS en 5.1 geluid. De DTS-decoder is echt heel goed maar ook de 5.1 decoder is meer dan prima.

Bij bronnen waar geen 5.1 geluid geleverd kan worden wordt dit d.m.v. Dolby Prologic omgezet naar 5.1 maar zelf kies ik dan meestal voor stereo.

Die Z5500 en Z680 behoren gewoon tot de betere setjes in hun prijsklasse.

Ben zelf wel tevreden over mijn Z-5500 alleen kan de bas soms nogal overheersen, het valt wel af te stellen. Maar als ik opnieuw geld zou uitgeven voor een surroundset zou ik toch iets meer uitgeven.

Tnx iig... ben benieuwd.... tis ook maar voor op de slaapkamer he.... t wordt geen huiskamer setje:)

Terug
Naar boven