MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Oh nee niks extreem. Was 25 euro denk ik, ik vind t relatief veel maar in dit geval dus niet. :p

Hahahah wat een figuur ben je als je 25 euro bepaald voor een tang, die je voor 1 euro bij elke drogist kan kopen. En hoe vaak moet je hem gebruiken voor die niet meer scherp is?

blijft gewoon epic waste of money :roflol:

google op seiko skx007

op heel veel sites te vinden hoor, ook op ebay (uit azïe). Er is ook ergens een topic over hoe je vals van echt kan onderscheiden, omdat er blijkbaar van dat model ook redelijk wat nepperts in omloop zijn :rolleyes:

Yeah I know. Heb ooit eens een "Rolex" gehad die ik mijn moeder had laten kopen in Singapore met als opdracht dat ze minimaal 50% moest afdingen, gewoon omdat ik het leuk vond dat oude vrouwtje zonder fatsoenlijke kennis van enige buitenlandse taal te zien afdingen met een vage Aziaat met nep-rolexen... Alleen de voorpret al was me 25 gulden waard. Later is er ingebroken en bijna niets gestolen,alleen die Rolex... go figure.

Hij stond wel kek als ik een pak aan had. Dan komen dat soort details wel tot zijn recht.

Yeah I know. Heb ooit eens een "Rolex" gehad die ik mijn moeder had laten kopen in Singapore met als opdracht dat ze minimaal 50% moest afdingen, gewoon omdat ik het leuk vond dat oude vrouwtje zonder fatsoenlijke kennis van enige buitenlandse taal te zien afdingen met een vage Aziaat met nep-rolexen... Alleen de voorpret al was me 25 gulden waard. Later is er ingebroken en bijna niets gestolen,alleen die Rolex... go figure.

Hij stond wel kek als ik een pak aan had. Dan komen dat soort details wel tot zijn recht.

Haha, op vakantie koop ik ook altijd bakken neppe kleren etc. Zien er exact hetzelfde uit, kosten véél minder alleen wat slechtere kwaliteit. Maar ik vind dat je bij horloges wel ziet als het vals is.

Niet nieuw maar 2e hands aangeschaft ,

Gaat om de Asus GTX280 is weer voor mij oude hobby,
[Link niet meer beschikbaar]

R/C heli's staat op een laag plankje...

Had alleen gehoopt voor het weekend mijn 2x MSI GTX560Ti's in huis te hebben :(

Groet Ray........
Een paar dagen later :o ach ik heb ze nu , blij :D

14kk0lu.jpg

Kaarten voor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Weer is niet origineel maar met een dikke vette plus van de supps winkel,
ik had namelijk een pot van 110caps besteld maar ik krijg de 240caps pot :cool:

Ik weet niet of ik de shop mag noemen,
en ik kan ook geen mod/admin PB"en ?!

Dus zou U me niet neer willen schieten :(
gaat om http://www.nutriplaza.nl/index.php?click=home&id=14 nutriplaza :)

dw47ja.jpg

oo EDIT er zat nog meer in de doos,
prima winkel zeg !!!

2yxhmph.jpg

groet Ray.....

Laatst bewerkt:
groet naturell.....

Leuk setje, erg vol en helder geluid :)

omdat pam spray baas is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

awwww YEAHHH!

Terug
Naar boven