Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vette whatch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Moet alleen nog simlock vrij gemaakt worden...

He Kuki,

Hoe is het? Ben je inmiddels vader?

Groetjes

Hey. Met mij gaat het best goed. Heb me studie weer opgepikt en haal goede resultaten. Training, werk en hobbys maar even aan de kant gezet daardoor. Moet toch echt dat papiertje halen. Train opzich nog wel, maar meer om schade te beperken. Maar mag niet klagen opzich. Toch redelijk wat massa vast gehouden nog steeds. Door de verandering van plannen de kinderwens ook achterwege gelaten.

Hey. Met mij gaat het best goed. Heb me studie weer opgepikt en haal goede resultaten. Training, werk en hobbys maar even aan de kant gezet daardoor. Moet toch echt dat papiertje halen. Train opzich nog wel, maar meer om schade te beperken. Maar mag niet klagen opzich. Toch redelijk wat massa vast gehouden nog steeds. Door de verandering van plannen de kinderwens ook achterwege gelaten.

Oke, dus eerst even je diploma halen en vervolgens knallen? (Oh wat dubbelzinnig). Ik wens je in ieder geval het beste, en dat je wens ooit nog eens uit mag komen! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijk om mee te gamen.

CSS (L)

Vandaag kwam eindelijk foto poster ding van Ronnie Coleman binnen, gesigneerd en al (had bij paypal in opmerkingen veld gevraagd of kon)

coleman2.jpg

Coleman.jpg

Wel nice maar eehm waarom wil je een poster van een half naakte man ?

Is ongeveer zo groot als een a4 dus valt mee.

wat doe jij op een bodybuilding forum?

als je zon poster nog niet eens begrijpt..

+1 Vooral die handtekening enzo erbij maakt het speciaal. Besteld op zijn website, zijn zus doet de merchandising dus gewoon vragen om handtekening. Zijn daar ook wel leuke shirts te koop met Coleman uitspraken.

http://www.bigroncoleman.com/store/gearinternational.html
http://www.bigroncoleman.com/store/internationalstore.html

Heb zin om iets te kopen, iemand ideetje?

zaterdag-avond, ik zou voor een biertje kiezen.

Met 19% korting :).

Net een fotootje uit de hand gemaakt van de maan, ziet er best behoorlijk uit.

Ik werd helemaal gek van mijn oude netbookje dus maar even een nieuwe gehaald.

hmm.. nu alleen nog meer geheugen, een SSD en een OS-upgrade ? :)

Terug
Naar boven