- Waardering
- 184
Nice! Hoeveel heb je ervoor betaald?
Vind het altijd jammer dat je bij Armani betaald voor het merk en niet echt voor de kwaliteit, maar hun horloges zijn altijd wel mooi.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het altijd jammer dat je bij Armani betaald voor het merk en niet echt voor de kwaliteit, maar hun horloges zijn altijd wel mooi.
Had nog een 3e nodig

Had nog een 3e nodig
een non Ti in dit geval..........
![]()
Zal maar 20-40 euro zijn geweest aangezien het een imitatie/neppert is. Kwaliteit van het bandje is zeer slecht en de klok zal weinig/niks wegen. Dus zo duur is die niet![]()

Zal maar 20-40 euro zijn geweest aangezien het een imitatie/neppert is. Kwaliteit van het bandje is zeer slecht en de klok zal weinig/niks wegen. Dus zo duur is die niet![]()
Van de vrachtwagen gevallen, heeft dus een dikke huid en is extra sterk.
395

Van de vrachtwagen gevallen, heeft dus een dikke huid en is extra sterk.
395
Had hem eerder rond de 175-200 geschat.Ik mag hopen dat je gewoon niet wilt toegeven dat het een fake is (een replica ga ik het zelfs niet noemen want daarvoor is de kwaliteit te laag), want als je daar echt 395 euro voor betaald hebt, dear God
Als iemand je gezegd heeft dat die van de vrachtwagen gevallen is, en dus beweerde je een echte aan te bieden voor een 'vriendenprijsje' you've been scammed my friend![]()
Nee, jij gaf aan dat hij echt was![]()
Ik zag wel dat ie fake was maar jij gaf aan dat hij echt was, dus zei ik voor hoeveel ik hem ECHT in de winkel zou schatten.
Fake zou ik er 15 euro voor geven, en echt zou ik er 125 voor geven, maar echt zou hij er ook wat beter uitzien.

Verontschuldigen?
Maar waarom koop je eigenlijk een fake horloge?
Gaat altijd rap kapot, voor 120 heb je al een echte die mooier is dan die, en zo'n fakes zien er niet uit.
als je oordopjes van 30euro duur vindt, mijne waren 100euroZeker nice om mee te trainen maar wel prijzig bro, heb ook in-ears van skullcrusher om mee te trainen. Kostten maar 10 euro en zijn ook echt van deftige kwaliteit.

Eerst zeg je dat je het een mooi horloge vindt. Tevens zeg je dat je betaalt voor het merk ook omdat armani geen bedrijf is die het van hun horloge verkoop moet hebben. Daarna zeg je dat het aan de foto kan liggen, en nu suggereer je of je betere foto's hebt of iets dergelijks? Je wou er 200 voor geven op deze foto, en toen wist je nog niet of die echt of nep was. Kus.
u mad?u mad?
Ik vroeg hoeveel ie kostte omdat ik al vermoedde dat hij fake was, was benieuwd wat je zou zeggen. Dit zei ik ook al paar posts geleden. Ik wou er geen 200 voor geven, ik zei wat ik dacht dat hij in de winkel zou kostten. En Armani uurwerken zijn zowieso prijzig dus schatte ik 200, was daarom ook verwonderd dat je 400 zei. Maar zag wel al vanaf het begin dat ie nep was, kan je moeilijk naast kijken bij deze. No offence, kusje
En als ik nou zeg dat ik de neppe heb en ik deze van internet heb geplukt en hoogstwaarschijnlijk wel origineel is?