Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hahhaa had ik toch even gelijk. Dat zijn zulke cheap horloges. Kosten maar 15-20 dollar inkoop. Dat je nep-horloges draagt van goede kwaliteit zoals ETA/Valjoux 7750 of Asian 20-27J uurwerken kan ik nog enig sinds begrijpen. Daar betaal je dan wel 200-600 euro voor een imitatie die origineel 20.000-1.500.000 is. En zijn echt 1:1 dan. Maar dat.. Dat is zeer slechte kwaliteit.

p.s. Ga je zelf niet wijsmaken dat die origineel is. Een echte horloge kenner ziet het meteen dat het een slechte imitatie is ;) Weegt niks, stuge band en een baterij uurwerkje dat erin zit.

Edit1: Zo'n horloge origineel een basic van Armani ligt tussen de 175 en 250 euro meer niet ;)

Fiets014.jpg

/\ Mooi ding man , lekker in de sneeuw nu ?

Wat voor pc heb jij ?

Best dure videocards
Pc spec,

Antec 1200w , PSU..
EVGA P55 FTW , Mobo..
Intel i7 860..
2x GTX560Ti MSI frz 1x MSI GTX560 , GPU's..
8gig Musking radioactive , memory..
2x Adata SSD's 120gig , 1x 1tb Hdd..

Prijs valt nog best mee voor de GTX560 non Ti , was 159,00.
de 2 Ti's waren beiden 245,00.

Maar mijn 2e rig wordt een klein stukje beter ,
EVGA Sr moederbord dual CPU skt en 4 way SLI (niet voor spelletjes trouwens) ben ik nu aan het bouwen...
157ox8m.gif

Groet Ray......

:roflol: u mad?

Ik vroeg hoeveel ie kostte omdat ik al vermoedde dat hij fake was, was benieuwd wat je zou zeggen. Dit zei ik ook al paar posts geleden. Ik wou er geen 200 voor geven, ik zei wat ik dacht dat hij in de winkel zou kostten. En Armani uurwerken zijn zowieso prijzig dus schatte ik 200, was daarom ook verwonderd dat je 400 zei. Maar zag wel al vanaf het begin dat ie nep was, kan je moeilijk naast kijken bij deze. No offence, kusje

Wanneer ga je je levensverhaal op DBB posten? Jij doet wel erg hard je best om je gelijk te krijgen. :o

Pc spec,

Antec 1200w , PSU..
EVGA P55 FTW , Mobo..
Intel i7 860..
2x GTX560Ti MSI frz 1x MSI GTX560 , GPU's..
8gig Musking radioactive , memory..
2x Adata SSD's 120gig , 1x 1tb Hdd..

Prijs valt nog best mee voor de GTX560 non Ti , was 159,00.
de 2 Ti's waren beiden 245,00.

Maar mijn 2e rig wordt een klein stukje beter ,
EVGA Sr moederbord dual CPU skt en 4 way SLI (niet voor spelletjes trouwens) ben ik nu aan het bouwen...
157ox8m.gif

Groet Ray......

wtf ben jij van plan met zon set up ?!

is dual cpu set up niet alleen rendabel voor big ass 3d modeling projecten? of als server platform?

vond die tyan moederborden vroegah altijd so hardcoreeee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: u mad?

Ik vroeg hoeveel ie kostte omdat ik al vermoedde dat hij fake was, was benieuwd wat je zou zeggen. Dit zei ik ook al paar posts geleden. Ik wou er geen 200 voor geven, ik zei wat ik dacht dat hij in de winkel zou kostten. En Armani uurwerken zijn zowieso prijzig dus schatte ik 200, was daarom ook verwonderd dat je 400 zei. Maar zag wel al vanaf het begin dat ie nep was, kan je moeilijk naast kijken bij deze. No offence, kusje

Armani horloges prijzig? :D

Het is te zien wat je prijzig noemt natuurlijk.
Maar de goedkoopste die ik laatst in de winkel zag was 200euro de rest allemaal meer. Ik vind dit wel prijzig (ben ook maar 16j) en je moet er ook rekening mee houden dat Armani geen merk is dat oorspronkelijk horloges maakte.

@ naturell

Heb je de Japanse import versie gekocht of heb je de Europese versie nu al weten te bemachtigen? ;)

Nice nice, wat kan zo'n ding allemaal?

Je kan er games op spelen die grafisch ongekend zijn voor een handheld, de grafische pracht komt in de buurt van de PS3. De PS Vita heeft een prachtig OLED touchscreen van 5 inch met een resolutie van 960x540, rear touchpad (dit is uniek) en twee analog sticks in tegenstelling tot de PSP. Niet geheel onbelangrijk voor een "console like experience". Je hebt de keuze uit de Wi-Fi only versie (250 euro) of de 3G versie (300 euro). Maar dan ben je nog niet klaar! Een memory card kost je zo'n 50 euro voor 16 GB. En dit is weer een nieuw opslag formaat van Sony, andere SD cards worden niet ondersteund. En als laatste wil je ook nog een game hebben, deze kosten zo'n 40+ euro (maar dat kan verschillen). Zet maar 350 euro opzij als je 'm wilt hebben. Niet echt goedkoop dus. Dit bedrag was ik trouwens ook kwijt voor mijn Japanse import PSP. 22 Februari kan je 'm kopen.

Hier een paar video's om een indruk te krijgen...

http://www.youtube.com/watch?v=f_tKAe2ZHDU
http://www.youtube.com/watch?v=Ojp6m1pCVvE
http://www.youtube.com/watch?v=oBYL78Bl1cA
http://www.youtube.com/watch?v=eAzbMUkoTLc

Laatst bewerkt:
Ziet er wel uit alsof het de 350 euro waard is. Fantastisch dingetje lijkt me :)

Aan de mensen, onder andere gansterkiller, die hem willen kopen. Doe hier je koopje: http://www.amazon.fr/gp/feature.htm...rd_t=201&pf_rd_p=280940487&pf_rd_i=B004L2KWIS

Je betaald voor de psvita 20 euro minder dan in Belgie of nederland en je krijgt er een 8 gb kaartje gratis bij ter waarde van 35 euro. Je bespaart dus 55 euro! Ik heb hem daar besteld en heb 230 euro betaald voor psvita+8gb kaartje waar je normaal 285 euro voor betaald. Dus de mensen die hem willen kopen, kunnen hem beter daar bestellen ;)

Het is te zien wat je prijzig noemt natuurlijk.
Maar de goedkoopste die ik laatst in de winkel zag was 200euro de rest allemaal meer. Ik vind dit wel prijzig (ben ook maar 16j) en je moet er ook rekening mee houden dat Armani geen merk is dat oorspronkelijk horloges maakte.

Valt wel mee, als je een goed horloge wil ben je vaak nog meer kwijt, maar daar doe je dan ook wel lang mee. Kwaliteit heeft een prijs hé ;)

Terug
Naar boven