MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb op mn 16e hierop gereden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt niet teveel op een echte motor, reed heerlijk, en had gewoon een origineel am6 blok. Hele leuke tijd was dat haha.

En voor de mensen die zeggen ''koop dan een echte motor''... Wat denk je zelf als je 16 bent. Als de wet het toeliet had ik natuurlijk gelijk een motor gekocht. Maar in die 2 jaar dat dat niet kon is zo'n schakelbrommer hartstikke leuk. Lekker aan lopen sleutelen ook altijd. Prima opstapje voor een motor 2 jaar later.

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt niet teveel op een echte motor, reed heerlijk, en had gewoon een origineel am6 blok. Hele leuke tijd was dat haha.

En voor de mensen die zeggen ''koop dan een echte motor''... Wat denk je zelf als je 16 bent. Als de wet het toeliet had ik natuurlijk gelijk een motor gekocht. Maar in die 2 jaar dat dat niet kon is zo'n schakelbrommer hartstikke leuk. Lekker aan lopen sleutelen ook altijd. Prima opstapje voor een motor 2 jaar later.

Waarom koop je geen echte motor?

Mooi ding man.
Waarschijnlijk wordt het deze (Oranje-wit)
s28q9z.jpg

Die daar achter staat is gewoon een R6 2000 model zo te zien.
Heb die zelf nu, hopelijk deze zomer maar even voor zorgen dat ik deze er voor in de plaats komt.

kd6xC.jpg

Waarom koop je geen echte motor?

Wat denk je zelf als je 16 bent. Als de wet het toeliet had hij natuurlijk gelijk een motor gekocht. Maar in die 2 jaar dat dat niet kon is zo'n schakelbrommer hartstikke leuk. Lekker aan lopen sleutelen ook altijd. Prima opstapje voor een motor 2 jaar later.

Wat denk je zelf als je 16 bent. Als de wet het toeliet had hij natuurlijk gelijk een motor gekocht. Maar in die 2 jaar dat dat niet kon is zo'n schakelbrommer hartstikke leuk. Lekker aan lopen sleutelen ook altijd. Prima opstapje voor een motor 2 jaar later.

Beetje geldverspilling. Ikzelf zou meteen een motor kopen...

+1

ik had het niet beter kunnen zeggen... wait wut

Als ik jou was had ik een echte motor gekocht ...

:roflol:
Er zit toch ook een motor in de scooter :o.

Is dat een bom?

Hieronder. Volvo S40 T4
2iokrd.jpg

leuke wagen, en leuk 4cil turbotje erin! hoeveel mm komt ie lager te liggen dan dat ie nu staat?

Weet ik nog niet. Zie ik komend weekend wel. Maar idd een leuke wagen, heb er ook nog een complete Ferrita uitlaat onder liggen.

Weet ik nog niet. Zie ik komend weekend wel. Maar idd een leuke wagen, heb er ook nog een complete Ferrita uitlaat onder liggen.

jij bent goed bezig. Als je maar rekening houdt met het inveren(ik denk dat ze heel stug zijn en dit vrij weinig zal zijn) maar toch. niet leuk als je al schuin de drempel over moet en dan ook nog de banden in je wiel kasten hoort knallen.

Laat hem wel gelijk uitlijnen want je fusee standen veranderen heel erg. hierdoor zullen je banden giga scheef afslijten en het zal ook niet fijn sturen.

Is toch een prima bike :cool:
beter kan je het niet leren............

Ah yeah: "het grote post je brommer topic"

Heb een super tijd gehad op mijn brommers, mijn username is hier zelfs nog van afgeleid (dus sorry dames en gayboys, ik ben geen latino).

ondertussen rijd ik al weer 2 jaar op deze jongen:

Net geleverd

qya5mv.jpg

Terug
Naar boven