AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Was ik idd wel van bewust.

Er zit ook een bedenktijd op van 7 dagen... Zolang er geen dikke barst in het scherm en hij verder 100% werkt zit vind ik het best!

Dat zal wel goed zitten, ze geven niet voor niets nog een jaar garantie. Hooguit zie je enige gebruikssporen. Maar voor zo'n all-in-one betaal je tweedehands hetzelfde of meer. Maar dan heb je geen jaar garantie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Calvin Klein: CK in2U 100 ml

--> Luchtig en zeer fris parfum, chicks dig it! Doet hen denken aan proper gewassen man... Ideaal om dagelijks te dragen!

Hugo Boss: Boss Bottled 100 ml

--> Echt mannelijk, straalt zelfvertrouwen uit! Iets zwaarder dan CK in2U, maar toch nog steeds zacht parfum, zeker niet zo'n oude venten geur ;)
Blijft echt lang ruiken!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Calvin Klein: CK in2U 100 ml

--> Luchtig en zeer fris parfum, chicks dig it! Doet hen denken aan proper gewassen man... Ideaal om dagelijks te dragen!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

--> Echt mannelijk, straalt zelfvertrouwen uit! Iets zwaarder dan CK in2U, maar toch nog steeds zacht parfum, zeker niet zo'n oude venten geur ;)
Blijft echt lang ruiken!

Aqua di gio blijft toch wel de beste parfum van allemaal :rolleyes:

Aqua di gio blijft toch wel de beste parfum van allemaal :rolleyes:

acqua di gio heb ik ook hoor dude ;)
en Le Male van jean paul gaultier ook ;) en l'eau d'issey van Issey Miyake ook ;)

veel chicks vinden boss bottled beter dan acqua di gio! verschoot er zelf van :D hangt vooral van de gelegenheid af... boss bottled is zachter dan acqua di gio... dus ander effect. Acqua di gio is frisser en fruitiger, boss bottled is zachter en mannelijker.

Werk jij bij de douglas ofzo ? ;)

Ik ben zelf nogal hugo fan

Nothing beats sculpture imo.

Te zwaar, Velbon doet verder niet veel onder voor Manfrotto.

Manfrotto te zwaar?
Die dingen worden van carbon gemaakt ze zijn juist verderlicht alleen de kop die er op moet weegt nogal wat.
Ik heb ook enkel een 1 poot statief :D

Kheb een El cheapo Radioshack statief gekocht en supermooie nachtfoto's gemaakt van skylines etc :D
Btw EricR, zit er een cartridge bij? Had het niet gelezen op de ebay store.

Manfrotto te zwaar?
Die dingen worden van carbon gemaakt ze zijn juist verderlicht alleen de kop die er op moet weegt nogal wat.
Ik heb ook enkel een 1 poot statief :D

Beetje overkill om een camera van € 288,- op een statief+kop te gooien van meer dan € 300,-. In mijn geval dan. Die Velbon is met kop vrij licht en voor panoramafoto's zeer geschikt.

Beetje overkill om een camera van € 288,- op een statief+kop te gooien van meer dan € 300,-. In mijn geval dan. Die Velbon is met kop vrij licht en voor panoramafoto's zeer geschikt.

haha overkill, dat is een beetje hetzelfde als met deze dingen een cocaïnehoertje volblaffen.

als ie niet grappig is moet je het zeggen he

Niet grappig

Blijft echt lang ruiken!

Die heb ik ook al een tijdje, en als ie op is haal ik hem weer opnieuw. Ik heb ook nog True Star, vind ik zelf niet zo heel erg lekker maar mijn vriendin wel. Die heb ik ook van haar gekregen dus die dan ik dan maar voor haar op ;)

Ik heb iets gekocht, en ik moet het showen... Vanavond kan ik eindelijk m'n auto ophalen! Een zeer vette, nieuwe Astra OPC...

Voor de niet kenners... 240 pk, 320 nm, 0-100 in 6,4 sec. top 244 km/h...

wat een kanon, foto's volgen snel!

Terug
Naar boven