- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
dude je bent 95% afgekeurd waar haal je in vredesnaam al dat geld vandaan dan
?
Miss net omdat hij die 95% afgekeurd is? Invalide premie fso..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude je bent 95% afgekeurd waar haal je in vredesnaam al dat geld vandaan dan
?
"Erfenis" een zeer ruime , ben de persoon aan kanker verloren reden dat ik ook aan F@H doe...dude je bent 95% afgekeurd waar haal je in vredesnaam al dat geld vandaan dan
?

maar het betaald dus 
"Erfenis" een zeer ruime , ben de persoon aan kanker verloren reden dat ik ook aan F@H doe...
en ik prijs me elke dag gelukkig..
EDIT ik ben ook de vaste computer hulp voor familie en vrienden,
dat is alleen een beetje uit de hand gelopen , ik heb nu een heleboel vriendenmaar het betaald dus
![]()
Hopelijk ben je dan geen schooiert en zit aan de uitkering. Want je hebt dus geld zat.
Om eerlijk te zijn heb ik dit zelf nooit aangevraagd,Hopelijk ben je dan geen schooiert en zit aan de uitkering. Want je hebt dus geld zat.

Om eerlijk te zijn heb ik dit zelf nooit aangevraagd,
ben afgekeurd en kreeg dit bedrag omdat ik er jaren (werkte vanaf me 15e tot aan mijn 29ste) voor gewerkt heb..
Dus wees niet bang ik heb mijn deel zeker gegeven
maar ik begrijp dat je het zo ziet
EDIT ben een volledig opgeleiden CNC dude @ ! ff ter aanvulling......
Groetjes Ray..........

Geen probleem maat , ik snap goed dat het wat vragen opbrengtCNC dude? Dan moet je toch maar programmeren? Doe je nu toch ook al op je pc zeg maar.
En trainen doe je ook? Of niets?
En toch afkeurd? No bash btw, just curious

Geen probleem maat , ik snap goed dat het wat vragen opbrengt![]()
Het is inderdaad eerst programmeren daarna invoeren en draaien !
maar ik zorgde altijd dat ik bezig was met anderen bezig heden kwa werk ...
training is op zich geen probleem, ik ben trouwens (erg dom) vergeten te melden dat ik ook deels afgekeurd ben door mijn zeer zware depressie
maar dan weet je het wel met reacties
maar je had een prima punt ! met een deels halve hand kan je inderdaad nog steeds achter een CNC machine staan !
My BAD!
Inderdaad maat ik wil trouwens best wel werken NU ,Het is dus van de verzekering dat je niet meer mag werken .
Daar kan jij niets aan doen , hoe vul je je dag dan op zo ?

weed ! ) ,
Geen probleem maat , ik snap goed dat het wat vragen opbrengt![]()
Het is inderdaad eerst programmeren daarna invoeren en draaien !
maar ik zorgde altijd dat ik bezig was met anderen bezig heden kwa werk ...
training is op zich geen probleem, ik ben trouwens (erg dom) vergeten te melden dat ik ook deels afgekeurd ben door mijn zeer zware depressie
maar dan weet je het wel met reacties
maar je had een prima punt ! met een deels halve hand kan je inderdaad nog steeds achter een CNC machine staan !
My BAD!

prijs en link?
aah echt een vette deze. Precies in deze kleur en strap vond ik hem ook het mooist.
eey shit man, heb niet genoeg geld, kan je ergens dit in termijnen betalen?Hahah zat te twijfelen tussen deze twee
http://www.debijenkorf.nl/hugo-boss-horloge-hb1512570-3913090121
http://www.debijenkorf.nl/hugo-boss-chronografisch-herenhorloge-3913090096
Werd echt helemaal gek, vond ze allebei erg mooi en ze stonden ook gewoon prima. Uiteindelijk toch maar die donkere gekocht.