AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2 Maine Coon kittens (grootste tamme kattenras) :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LIEF *hatsjoe*

niet grappig :roflol:

Als dat de echte foto's zijn.. Nu al buiten Klaas? Heb je hek om de tuin ofzo?

Ik heb iets gekocht, en ik moet het showen... Vanavond kan ik eindelijk m'n auto ophalen! Een zeer vette, nieuwe Astra OPC...

Voor de niet kenners... 240 pk, 320 nm, 0-100 in 6,4 sec. top 244 km/h...

wat een kanon, foto's volgen snel!

Die opels hebben toch nauwelijks wegligging?Volgens mij heeft Ali B ook zo'n auto. Gefeliciteerd!:D

Kostie?

eind volgende maand is deze american stephord de mijne

Ali B heeft een vectra GTS 2.0 Turbo, geen OPC. Ik heb een astra... Wegligging?? Heerlijk... Heb getwijfeld tussen een aantal hot-hatches... Proef gereden in een Golf R32, Ford Focus ST, Mazda 3 MPS(bagger). De Astra is het kanon... Super wegligging, heerlijk rijden. En veruit de meest brute looks! Ben nooit een opelfan geweest, noemde het 'slopel'. Maar dit beest slaat werkelijk alles ;) I LOVE IT!

Sorry, las je vraag niet, hij kost zoals ik 'm heb 42.500

Hij is er niet van de een op andere dag gekomen, maar ik mag niet klagen ;) Jong voor mezelf begonnen... Heb nu een goed lopende zaak met 6 man personeel. En hard werken mag beloond worden, vind ik!

nieuwe gsm gekocht

nokia 5300

2uggqbo.jpg

eind volgende maand is deze american stephord de mijne

Vet beest Sanca. Maat van me heeft ook zo eentje, echt een cool beest. Ik ga er regelmatig mee op wandel, en heb door die hond al veel conversaties met lekkere chickas gehad.

idd dogs are chickmagnets :p

succes ermee sanca , leer hem maar goed op , want jonge honde zijn varkens zenne! ale me broer zijne was toch e varken :p

Ik heb iets gekocht, en ik moet het showen... Vanavond kan ik eindelijk m'n auto ophalen! Een zeer vette, nieuwe Astra OPC...

Voor de niet kenners... 240 pk, 320 nm, 0-100 in 6,4 sec. top 244 km/h...

wat een kanon, foto's volgen snel!

respect, ook voor het harde werken

Thnx, ben er ZEER content mee... Heb 'm in de originele kleur genomen, dus arden blue... 'Normale' Opels kun je in die kleur niet bestellen.. hou ik wel van ;)

vandaag me rijbewijs en gelijk me eigen auto :D

deze type en kleur alleen zonder opdruk.

Terug
Naar boven