XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mag je in Belgie op 125 cc zonder je motorrijbewijs?

Tot 15 pk wel. Dit is de versie die maar 15 pk heeft (hij is dan wel begrenst)
Prop uit de uitlaat, of een andere uitlaat en scheure. :)
Maar heu, hou het wel stil, de politie mag het niet weten ;)

hehe , your my kind of guy ! (on a not gay way)

EricR, weet jij of er inktpatronen in de printers zitten?

Mijn betaling is btw binnen, kan hem uiterlijk donderdag verwachten!

EricR, weet jij of er inktpatronen in de printers zitten?

Mijn betaling is btw binnen, kan hem uiterlijk donderdag verwachten!

Er zaten cartridges in, maar die waren leeg :D Gelukkig ook een setje meegeleverd die gewoon vol is. Zat ook nog wat papier in de printer verder, helaas geen duur fotopapier.

een 316? zeg aub dat het een 318 MINSTENS is... anders heb je echt wel veel power tekort
en dat je geen lelijke oranje pinkers hebt (indien wel: vervangen is de boodschap want oranje pinkers zijn zo 20ste eeuws :D)

3.16 of 3.18 maakt geen ruk uit. De jongen is verstandig, lekker een 328 nemen en constant naar de pomp rijden. Rij zelf nu ook een 316 en bevalt me prima qua verbruik. En wat betreft die oranje pinkers, lekker zo laten. Anders krijg je zo'n ''check-mij-een-2001-model-willen-rijden'' look :D

Er zaten cartridges in, maar die waren leeg :D Gelukkig ook een setje meegeleverd die gewoon vol is. Zat ook nog wat papier in de printer verder, helaas geen duur fotopapier.

Huh jij hebt hem al binnen? Dat was snel ???

Heeft ie verder nog schade? (buitenkant)

Woensdag al de eerste bezorging zelfs, inderdaad erg snel.

Totaal geen schade, nergens te zien dat de printer gebruikt is. Alleen de doos ziet er oud uit, maar dat boeit niet.

3.16 of 3.18 maakt geen ruk uit. De jongen is verstandig, lekker een 328 nemen en constant naar de pomp rijden. Rij zelf nu ook een 316 en bevalt me prima qua verbruik. En wat betreft die oranje pinkers, lekker zo laten. Anders krijg je zo'n ''check-mij-een-2001-model-willen-rijden'' look :D

Volgens autotrader.nl is de 328i even zuinig als de 320i... en die zuipt net wat meer dan een 318i :D Zoveel boeit het allemaal niet, wat wel boeit is de ruk 180Nm aan koppel van een 318i!

Maargoed :D Alles beter dan wat ik nu rij (no'n :( )

Volgens autotrader.nl is de 328i even zuinig als de 320i... en die zuipt net wat meer dan een 318i :D Zoveel boeit het allemaal niet, wat wel boeit is de ruk 180Nm aan koppel van een 318i!

Maargoed :D Alles beter dan wat ik nu rij (no'n :( )

Ja volgens autotrader. Volgens autotrader zou ik ook 1 op 14/15 moeten rijden in mijn 316 en is ook 1 op 11/12.

Snel is leuk maar er is toch altijd wel iemand sneller dan jij ;)

Heb alleen een foto getest, zal morgen eens wat printen in zwart/wit.

Nog interessanter om te weten!!! Is die foto nou echt goed gelukt? Bijvoorbeeld even goed als wanneer je het professioneel laat printen'?

@ Juriaan, jah de waarde in autotrader is hetzelfde als in mijn (ex :( ) bmw boekje... bmw schat ze veels te zuinig in :D

Nog interessanter om te weten!!! Is die foto nou echt goed gelukt? Bijvoorbeeld even goed als wanneer je het professioneel laat printen'?

Kwaliteit is vergelijkbaar met een fotolab, maar dan moet je natuurlijk wel fotopapier gebruiken van enige kwaliteit. De 5 meegeleverde velletjes van 10x15cm zijn van hoge kwaliteit.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

32 optical zoom :o netjes!

Terug
Naar boven