Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Waow, er past 1 icoontje meer op t scherm. Niet lullig bedoeld, maar vind het niets die Iphone's.
Doe mij maar een HTC One X. Stukke beter in elk opzicht.

:popcorn:

Waow, er past 1 icoontje meer op t scherm. Niet lullig bedoeld, maar vind het niets die Iphone's.

Je hebt compleet gelijk, maar sommige zweren bij OS.
Laat ze lekker veel betalen voor een mindere telefoon dan een HTC One x bijvoorbeeld.:p

0111360_PE262070_S3.jpg

(RVS lade-frontje voor in een Ikea kast)

Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen.

:roflol:

Voor de belgen: Vanaf 13/10 staat er in de Aldi een hardeschijf van één terabyte voor 99euro!!

Die van de aldi is met usb 3.0, weet niet of dit veel uitmaakt maar dat lijkt het enige verschil te zijn.

Dacht een koopje te doen.. In elektronica zaken hier is het meestal wel prijziger.

Ik zie dat je zo'n * 20,- kunt besparen, dan heb je ook 1 met usb 3.0. Echter check ook even of je pc usb 3.0 heeft anders gaat het als nog niet op. Naja toekomst gericht natuurlijk wel. ;)

Zit erg lekker geluid in.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad, beter scherm, betere materialen, sneller, mooiere vormgeving, android.

Dat mensen nog een iPhone kopen :roflol:

Gratis-iphone5.jpg

Wat lelijk

Laat me raden, jij hebt al paar weken de iphone 5 ? en je hebt er nog een paar achter de hand ... mooie beunhaas ..

Android <3

Niks mis met die iPhone 5 hoor! Ziet er erg gelikt uit en kan met veel apparaten gesynchroniseerd worden! Zowel Android als Windows Phone als iOS heeft mooie apparaten, en allemaal z'n voor- en nadelen.

Please don't start this war again.

Voor de solo tochten !

Vandaag voor het eerst mee gevaren op de ijssel, geen spijt van deze kajak. Ruime cockpit, stabiel, snel en slechts 20 kilo.
Ruime opbergruimte. Me happy !

RTM Diabolo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://rtmkayaks.com/products/touring/solo

Get out on to the water with ease, the Solo provides it all in a neat little package. Responsive, stable plus a distinct shaped hull for tracking a great choice for day trips. Built in comfort with a folding high back seat also make itf easy to storage and transport. The Solo is light and easy to use plus added options for personal preference, this mini sea kayak is perfect for exploring the ocean, lazy rivers and lakes.

Standard Equipment

Drain plug
PE foldable seat
Adjustable footrests
Carry handles
Front deck net
Options

Oval stern hatch
Skeg
Stern bulk head
Specs

Length 10 ft 9 in 330 cm