MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hoe is de karakter van een Maine coon en wat is het verschil tussen een Maine coon en Noorse boskat.

Een Maine Coon wordt 'Gentle Giant' genoemd omdat ze zo het best omschreven kunnen worden. Groot maar ontzettend sociaal en nieuwsgierig. Het zijn geen schootbeesten, houden ze over het algemeen niet van maar zoeken wel veel contact met je. Ze kunnen goed overweg met kinderen en andere katten of honden.

Ze hebben hond-achtige eigenschappen, met wat geduld kun je de meesten leren pootje te geven en dingen zoals balletjes halen en terugbrengen. Meeste Coons miauwen ook nauwelijks, ze maken knor achtige geluidjes. Mijn Maine Coon rende zo iedere avond achter de thuiskomende auto aan van m'n (ex)vriendin, alsof het een hond was. Ook als je een blokje liep door de buurt liep die naast je mee te draven, dat soort dingen. Hele actieve beesten maar tegelijk heel goed op te voeden, omdat ze wat socialer en intelligenter zijn dan de huis tuin en keuken katten bijvoorbeeld.

De Maine Coon is het grootste tamme kattenras dat er bestaat maar Noorse Boskatten zijn gemiddeld niet veel kleiner. Coons zijn wat robuuster en vierkanter gebouwd, Noorse Boskatten wat verfijnder. Wat betreft karakter van de Noorse Boskat kan ik je weinig vertellen, daar heb ik me nooit in verdiept.

Lijkt me leuk!

ik zelf heb twee perzen gehad dat was wel elke dag kammen ;maar ze waren wel lief en aanhankelijk .Succes met je main coons.

Good morning! Kheb eindelijk wat fotootjes kunnen maken van m'n blauwe kanon ;) Weet iemand hoe ik die hier kan showen?

Thnx,

ff proberen dan maar...

Van de zijkant:

2gx1fuw.jpg

En van de andere kant, zodat je de uitlaat kunt zien ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thnx, ben er ZEER blij mee... NU 240 pk, 320 nM, straks na tuning bij EDS: 312 pk, 480 nM... Gisteren gesport met een boxter, die trok het niet, whoehaha...

Nope, dit is geen astra GTC... Dit is een Astra OPC... daar rijden er in nederland zo'n 25 van. OPC staat voor Opel Performance Center, daar komen de snelste auto's van opel uit. De OPC kleur is arden blue. Deze auto kun je dus ook in het zwart, grijs of rood krijgen, maar dan vind ik het bijzondere er af. Een normale astra kun je wel in het zwart, grijs of rood kopen, maar niet in deze kleur blauw... en dat maakt 'm juist zo bijzonder, vind ik.

Hier vind je wat extra info OPC

Ga altijd steigeren als mensen het een astra GTC noemen ;) haha... zonder dollen, heerlijke auto!

Een Maine Coon wordt 'Gentle Giant' genoemd omdat ze zo het best omschreven kunnen worden. Groot maar ontzettend sociaal en nieuwsgierig. Het zijn geen schootbeesten, houden ze over het algemeen niet van maar zoeken wel veel contact met je. Ze kunnen goed overweg met kinderen en andere katten of honden.

Ze hebben hond-achtige eigenschappen, met wat geduld kun je de meesten leren pootje te geven en dingen zoals balletjes halen en terugbrengen. Meeste Coons miauwen ook nauwelijks, ze maken knor achtige geluidjes. Mijn Maine Coon rende zo iedere avond achter de thuiskomende auto aan van m'n (ex)vriendin, alsof het een hond was. Ook als je een blokje liep door de buurt liep die naast je mee te draven, dat soort dingen. Hele actieve beesten maar tegelijk heel goed op te voeden, omdat ze wat socialer en intelligenter zijn dan de huis tuin en keuken katten bijvoorbeeld.

De Maine Coon is het grootste tamme kattenras dat er bestaat maar Noorse Boskatten zijn gemiddeld niet veel kleiner. Coons zijn wat robuuster en vierkanter gebouwd, Noorse Boskatten wat verfijnder. Wat betreft karakter van de Noorse Boskat kan ik je weinig vertellen, daar heb ik me nooit in verdiept.
Dat is toch juist andersom???

Mooie bak patrick!

Terug
Naar boven