Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Videocameras en foto cameras kan je ook niet vergelijken. Fotocamera zal je standaard geen optische zoom van 1300mm op vinden, dat is een beest van een telelens. Op een videocamera is optisch zoom makkelijker toe te passen, 32x zoom klinkt leuk maar je hebt het wel over 32x zoom op 800.000 pixels. Wel iets anders dan 32x zoom op bijvoorbeeld 10 megapixel bij een DSLR.

Videocameras en foto cameras kan je ook niet vergelijken. Fotocamera zal je standaard geen optische zoom van 1300mm op vinden, dat is een beest van een telelens. Op een videocamera is optisch zoom makkelijker toe te passen, 32x zoom klinkt leuk maar je hebt het wel over 32x zoom op 800.000 pixels. Wel iets anders dan 32x zoom op bijvoorbeeld 10 megapixel bij een DSLR.

Jij moet ook altijd alles verstieren he! :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Off-topic, dus nee niet door mij gekocht. Dit is de grootste telelens beschikbaar voor consumenten (Zeiss Apo Sonnar). 1700mm focale lengte. 1 nadeel, het ding weegt 256Kg.

Off-topic, dus nee niet door mij gekocht. Dit is de grootste telelens beschikbaar voor consumenten (Zeiss Apo Sonnar). 1700mm focale lengte. 1 nadeel, het ding weegt 256Kg.

Das een mooie voor de powerlifters dan, soort van Stone OF Strength oefening! :D

:roflol: wat een ding!!! Wie dat ding koopt is een BEEGSCHT

Alleen wel even iets van $4 miljoen meebrengen, apparaat is gemaakt voor een Emir in Qatar.

lol serieus ding !

Mijn nieuwe speerwerpspikes! (dus schoenen om mee te speerwerpen)

116752.jpg

kan je die schoenen dan ver gooien:D

Xbox360, 2 controllers, headset, remote control ( dit is trouwens de versie met Harde schijf )
EN uiteraard Gears of war :D

*jaloers* heb je wel met duits nummerbord trouwens? das wel leip, own je alle superdudesz

nee, die dealer had de foto van mijn auto al weggehaald dus heb ik dezelfde soort auto gezocht. daarom ook geen sticker en duits kenteken.

een 316? zeg aub dat het een 318 MINSTENS is... anders heb je echt wel veel power tekort
en dat je geen lelijke oranje pinkers hebt (indien wel: vervangen is de boodschap want oranje pinkers zijn zo 20ste eeuws :D)

het is een 316 ja, maar die power tekort mis ik echt niet, hij trekt behoorlijk hard hoor. voor mij is een 1,6 genoeg:p.

en die oranje pinkers heb ik niet, ik heb gewoon doorzichtige.

vette car, zeker als je dat op je 18de al hebt :rolleyes:

Beetje jammer van die 1.8i ;) Maar voor de rest topcar!

*jaloers* heb je wel met duits nummerbord trouwens? das wel leip, own je alle superdudesz

niet verkeerd zo'n bak op je 18de :cool:

3.16 of 3.18 maakt geen ruk uit. De jongen is verstandig, lekker een 328 nemen en constant naar de pomp rijden. Rij zelf nu ook een 316 en bevalt me prima qua verbruik. En wat betreft die oranje pinkers, lekker zo laten. Anders krijg je zo'n ''check-mij-een-2001-model-willen-rijden'' look :D

Thanks Guys ;)

Wat zijn het Katers of Poesjes
Ik heb er ook 3 van die veelvraten. Lieve beesten That's for sure. Onderhoud, je moet ze veel borstelen en kammen.
Zijn ze gecontroleerd op nierziektes en PL (patella luxatie).

Kater en Poes. Onderhoud valt erg mee hoor. Je hoeft ze niet echt te kammen, eigenlijk alleen als je er kattenshows mee zou lopen. Vacht van een maine coon houden ze zelf bij en reguleert zichzelf in tegenstelling tot Perzen. Ik heb in het verleden een Maine Coon gehad, was niet nodig om 'm te kammen. Weet je zeker dat het Maine Coons zijn, die veelvraten van je? Veel mensen denken dat enorme katten met middellang haar gelijk Maine Coons zijn maar hoeft vaak niet zo te zijn.

Deze zijn compleet ingeent met alles erop en eraan, ze komen van een geregistreerde cattery.

Terug
Naar boven