Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
haha toen ik het las nadat ik postte dat ik al van dat zal nog wel eens verkeerd begrepen kunnen worden, enfin

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Videocameras en foto cameras kan je ook niet vergelijken. Fotocamera zal je standaard geen optische zoom van 1300mm op vinden, dat is een beest van een telelens. Op een videocamera is optisch zoom makkelijker toe te passen, 32x zoom klinkt leuk maar je hebt het wel over 32x zoom op 800.000 pixels. Wel iets anders dan 32x zoom op bijvoorbeeld 10 megapixel bij een DSLR.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Off-topic, dus nee niet door mij gekocht. Dit is de grootste telelens beschikbaar voor consumenten (Zeiss Apo Sonnar). 1700mm focale lengte. 1 nadeel, het ding weegt 256Kg.

Vet beest Sanca. Maat van me heeft ook zo eentje, echt een cool beest. Ik ga er regelmatig mee op wandel, en heb door die hond al veel conversaties met lekkere chickas gehad.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

*jaloers* heb je wel met duits nummerbord trouwens? das wel leip, own je alle superdudesz
een 316? zeg aub dat het een 318 MINSTENS is... anders heb je echt wel veel power tekort
en dat je geen lelijke oranje pinkers hebt (indien wel: vervangen is de boodschap want oranje pinkers zijn zo 20ste eeuws)
.Beetje jammer van die 1.8iMaar voor de rest topcar!
*jaloers* heb je wel met duits nummerbord trouwens? das wel leip, own je alle superdudesz
3.16 of 3.18 maakt geen ruk uit. De jongen is verstandig, lekker een 328 nemen en constant naar de pomp rijden. Rij zelf nu ook een 316 en bevalt me prima qua verbruik. En wat betreft die oranje pinkers, lekker zo laten. Anders krijg je zo'n ''check-mij-een-2001-model-willen-rijden'' look![]()

Wat zijn het Katers of Poesjes
Ik heb er ook 3 van die veelvraten. Lieve beesten That's for sure. Onderhoud, je moet ze veel borstelen en kammen.
Zijn ze gecontroleerd op nierziektes en PL (patella luxatie).