AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Weinig kans dat ik heel dat topic ga doorspitten... Doe jij eens. Veel heb je toch niet te doen :) Merknaam is ook goed btw..

Sowieso ben je kansloos bezig als je je auto gaat optisch tunen onder de 300 pk.
al die spoilers en ram/air en shit werkt pas bij snelheden vanaf 200 ofzo

Hij heeft een petje van 150 euro. Geef hem karma iemand.

Zo'n geblokte gucci pet?

Die heb ik ook

box makker

Alleen meestal zijn t van die ziekelijk overdreven uitgebouwde auto's waar voor duizenden euro's aan plexiglasaangeplakt. Het resultaat is dat ik nog liever in de auto van mijn oma gezien wordt dan in zo'n auto :roflol:

Hoop dat je maat er meer vanaf weet dan jij, ik zou namelijk fiberglas gebruiken :o

Fijt is gewoon dat heel het tuning imago door pauperklossers verdoet wordt.
Goed fiberglass afwerken is redelijk moeilijk..

LOL die Gucci zooi is extreem lelijk.
Had dat geld beter aan eten uit kunnen geven.

Hoop dat je maat er meer vanaf weet dan jij, ik zou namelijk fiberglas gebruiken :o

Fijt is gewoon dat heel het tuning imago door pauperklossers verdoet wordt.
Goed fiberglass afwerken is redelijk moeilijk..

Mag toch hopen dat je niet serieus bent.

Dat wat de gemiddelde petjesdrager onder zijn auto hangt is gewoon kant en klaar gefabriceerde plastic troep. Echt geen fiberglas.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 16:45 ----------

LOL die Gucci zooi is extreem lelijk.
Had dat geld beter aan eten uit kunnen geven.

Had m gekregen.

Mag toch hopen dat je niet serieus bent.

Dat wat de gemiddelde petjesdrager onder zijn auto hangt is gewoon kant en klaar gefabriceerde plastic troep. Echt geen fiberglas.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 16:45 ----------

Had m gekregen.

En een gegeven paard scheit men niet in het aangezicht.

Is I Xyzyx I hier nou ook weer de boel aan het vol schijten ?!

:fuux:

Gesponsord door tupperware? :roflol:

Achterlijk lelijk die need for speed autootjes, koop gewoon een fatsoenlijke auto.

Ik moet je voor het eerst in mijn leven gelijk geven man :o Maakt niet uit hoe overdreven en duur een gepimpte auto is, vind het altijd verschrikkelijk. Een mooie set velgen (niet die vage dingen met een merk erop) en enkele aanpassingen die de auto ten goede komen daar gelaten. Bijvoorbeeld:

Standaard:
2012_audi_a4_sedan_20t-premium-quattro_fq_oem_1_500.jpg

Beter:
Audi-A4-1.jpg

Bruut:
audi-rs4-avant-2012_01.jpg

Verschrikkelijk over de top:
2012-Audi-A4-Sedan.jpg

Dat model audi blijft mooi ongeacht de shit die erop gaat. Ook al is die laatste iets te veel.. vind het niet lelijk. Wel kitserig.
En de bovenste weer iets te bejaard.

Ik vind die belachelijke tuning van wagens ook serieus debiel.
Stop dan het geld wat je in de wagen stopt in een zwaardere motor..

lichte verlaging en een mooi setje velgen tot daar en toe, maar al die plastic troep waardoor het lijkt alsof je met een concept car uit thailand ligt rond te rijden zegt me niks..

Terug
Naar boven