XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Far Cry 3 Deluxe Edition voor € 6,59 :D Far Cry 1+2 er ook nog bij als extra.

Foutje van Gamestop, inmiddels is de prijs weer aangepast. Kon zelf nog net op tijd bestellen voor die lage prijs.

Echt een vet spel heb hem inmiddels al wel weer een tijdje uitgespeeld, aangezien je hem best goedkoop heb gekocht is het de moeite. Maar je bent in 30uurtjes wel klaar met de main missies.

Vandaag nieuwe telefoon vd zaak gekregen. Iphone 4s. Best leuk speelgoedje, in ieder geval beter dan die K*T nokia hiervoor.

Ik moet je voor het eerst in mijn leven gelijk geven man :o Maakt niet uit hoe overdreven en duur een gepimpte auto is, vind het altijd verschrikkelijk. Een mooie set velgen (niet die vage dingen met een merk erop) en enkele aanpassingen die de auto ten goede komen daar gelaten. Bijvoorbeeld:

Standaard:

Beter:

Bruut:

Verschrikkelijk over de top:

De eerste drie auto's die je hier post, zijn dan ook af-fabriek Audi's.
Standaard, S-Line en RS-versie. Niet zo gek dat het geen Halfords-tuning is.

gopro hero 3 black edition

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

s33j2g.jpg

Nieuwe iPad mini gescoord voor 273 euro op Thuisbieden.nl

Ze veilen toffe producten en die gaan soms voor belachelijke prijzen weg. Laatst zag ik een iPhone 5 gaan voor 350 euro.

Nice hoe werkt het op die site ? zie namelijk wel intressante producten daar langs komen. En zijn er ook niet verborgen kosten aan verbonden of een ander addertje onder de gras? want een ipad voor 270 ? terwijl die in de winkel bijna 2x zo duur is,...??

Neem aan dat daar nog van die veiling kosten bij komen?

Om te bieden moet je 1 euro betalen per veiling, als genoeg mensen dit doen per veiling krijgen ze genoeg geld binnen om het product goedkoper te verkopen. Over extra kosten is in de algemene voorwaarde in ieder geval niks te vinden

Nice!!!
Gaat mee op de motor ?

Erg goed spul die GoPro!!

ja heb al dik 14 maanden een hero 2 gebruikt (die gaat volgende week de deur uit) en die was al helemaal super!!!. Gebruikte hem met motorrijden, snowboarden, klimmen/ abseilen etc. Ga aankomend seizoen ook weer windsurfen dus daar ga ik de hero 3 ook voor gebruiken.

Hoop dat je maat er meer vanaf weet dan jij, ik zou namelijk fiberglas gebruiken :o

Fijt is gewoon dat heel het tuning imago door pauperklossers verdoet wordt.
Goed fiberglass afwerken is redelijk moeilijk..

Goedkoop is polyester. Dat wordt veelal gebruikt, dan heb je nog het ABS iets wat van goede kwaliteit is en tenslotte Carbon.

Oh, mijn kwam auto kwam de fabriek uit rollen met een grote spolier op de kofferbak en luchthapper op de motorkap. Problem fags?

De eerste drie auto's die je hier post, zijn dan ook af-fabriek Audi's.
Standaard, S-Line en RS-versie. Niet zo gek dat het geen Halfords-tuning is.

Ja dat snap ik. Mijn punt was dan ook dat die aftermarket troep en lokale ''tuner'' je auto alleen maar kan verzieken.

Goedkoop is polyester. Dat wordt veelal gebruikt, dan heb je nog het ABS iets wat van goede kwaliteit is en tenslotte Carbon.

Oh, mijn kwam auto kwam de fabriek uit rollen met een grote spolier op de kofferbak en luchthapper op de motorkap. Problem fags?

Maar Impreza (of lancer EVO) is een geil dier en niet zo marginaal als die volkswagentjes met een kapotte knalpijp onder

Zo grappig hoe sommige gasten hier op elkaar in gaan. Puur:popcorn2:

zoiets?

ITS01.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 22:19 ----------

subtiele "aanpassingen" zijn altijd het beste, kijk gewoon naar de M & AMG versies van de respectievelijke merken

Extra systeempje :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De regel blijft dat tuning vanuit het merk zelg het mooist blijft. Bijvoorbeeld S- en RS-line, AMG, M, FR enz.

Terug
Naar boven