- Waardering
- 94
- Lengte
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 34%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ligt aan de combinatie met je klerenen hoe je loopt. maar sjaaltjes zijn niet gay in de winter.
. Het ergste is dat het een replay sjaal is die ik van mijn vriendin kreeg, ding kostte 80 euro, dus ik kan hem ook niet wegflikkeren
.Hehe eerste wat ik denk als ik een man zie rondlopen met sjaal is of het een gay zou zijn, vooral als ze het gewoon indoor blijven dragen.
Maar je hebt ook meer mannelijke sjaals.
homo's zijn in veel gevallen te minste wel stijlvolkunne wij hetero's nog heel veel van leren
Een jas(vest) aangezien mijn rits van mijn oude jas plots stuk ging ,
leuk, sta ik ergens waar ik niet vandaan kom , maar winkel in , klaar !
Oo en waar ik voor ging Van Gerwen darts (20g/Brass) gaat het mischien vanzelf
[afbeelding niet meer beschikbaar]
groetjes.........
Wat tel je daar nu voor neer?Een jas(vest) aangezien mijn rits van mijn oude jas plots stuk ging ,
leuk, sta ik ergens waar ik niet vandaan kom , maar winkel in , klaar !
Oo en waar ik voor ging Van Gerwen darts (20g/Brass) gaat het mischien vanzelf
groetjes.........

Combinatie was echt wel netjes in mijn ogen, maar juist daarom misschien iets te stylish. Het ergste is dat het een replay sjaal is die ik van mijn vriendin kreeg, ding kostte 80 euro, dus ik kan hem ook niet wegflikkeren
.
welke mong**l telt er nou 80 pleuro neer voor een sjaal
? dat kan alleen een vrouw zijn....Nee(kijkshop pijltjes , 35% korting eindprijs was 10Euro) en dat is de eerste keer dat ik dit doe,Wel eerst die pijltjes geprobeerd voor je ze kocht?Wat tel je daar nu voor neer?
Ja zeker lekker bezig,lekker bezig dus.. hier van de week bord op zolder gehangen... kerel is alleen nog maar op zolder te vinden![]()

Haha ik wist dat deze reactie ging komen.Waarom interesseert het je of andere mannen gay zijn ?

Mijn online status staat op onzichtbaar en dat topic op ignore dus dat wordt lastig. Maar waarom staat het bij jou niet op ignore en waarom was je daar aan het kijken?Ik zie je stiekem ook wel in het gay topic kijken soms.. Als je wat wil vertellen mag het hoor. Daar zijn wij immers voor..

mijn online status staat op onzichtbaar en dat topic op ignore dus dat wordt lastig. Maar waarom staat het bij jou niet op ignore en waarom was je daar aan het kijken?![]()
Mijn online status staat op onzichtbaar en dat topic op ignore dus dat wordt lastig. Maar waarom staat het bij jou niet op ignore en waarom was je daar aan het kijken?![]()
backfireIk zie je stiekem ook wel in het gay topic kijken soms.. Als je wat wil vertellen mag het hoor. Daar zijn wij immers voor..

Mijn online status staat op onzichtbaar en dat topic op ignore dus dat wordt lastig. Maar waarom staat het bij jou niet op ignore en waarom was je daar aan het kijken?![]()
Lekker he, van die dikke derde beens.Ik heb zelfs al eens gepost in dat topic T. Ik kom daar puur voor naakt pics van Cristiano Ronaldo. Ik schaam me daar niet voor.
Ik heb zelfs al eens gepost in dat topic T. Ik kom daar puur voor naakt pics van Cristiano Ronaldo. Ik schaam me daar niet voor.
That's the spiritIk heb zelfs al eens gepost in dat topic T. Ik kom daar puur voor naakt pics van Cristiano Ronaldo. Ik schaam me daar niet voor.