XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik denk als je een sjaal gay vind, of geen sjaal draagt omdat dit gay zou zijn.
Die personen dringend eens moeten uitzoeken voor zichzelf of ze wel zelf geen gay zijn :)

.

Laatst bewerkt:
ligt aan de combinatie met je kleren :D en hoe je loopt. maar sjaaltjes zijn niet gay in de winter.

Combinatie was echt wel netjes in mijn ogen, maar juist daarom misschien iets te stylish :D. Het ergste is dat het een replay sjaal is die ik van mijn vriendin kreeg, ding kostte 80 euro, dus ik kan hem ook niet wegflikkeren :o.

Hehe eerste wat ik denk als ik een man zie rondlopen met sjaal is of het een gay zou zijn, vooral als ze het gewoon indoor blijven dragen.

Maar je hebt ook meer mannelijke sjaals.

Waarom interesseert het je of andere mannen gay zijn ?

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 09:45 ----------

homo's zijn in veel gevallen te minste wel stijlvol :D kunne wij hetero's nog heel veel van leren

Die ene die bij mij op de werk-kamer zit valt daar in ieder geval niet onder (presteerde het eens om een broek met verticale strepen te dragen onder een shirt met horizontale strepen ... ) Daar moest ik zelfs commentaar op hebben (mede op verzoek van het secretariaat)

Een jas(vest) aangezien mijn rits van mijn oude jas plots stuk ging ,
leuk, sta ik ergens waar ik niet vandaan kom , maar winkel in , klaar !

Oo en waar ik voor ging Van Gerwen darts (20g/Brass) gaat het mischien vanzelf :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

groetjes.........

Oo en waar ik voor ging Van Gerwen darts (20g/Brass) gaat het mischien vanzelf :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

groetjes.........

Wel eerst die pijltjes geprobeerd voor je ze kocht?:P Wat tel je daar nu voor neer?

groetjes.........

lekker bezig dus.. hier van de week bord op zolder gehangen... kerel is alleen nog maar op zolder te vinden:)

Combinatie was echt wel netjes in mijn ogen, maar juist daarom misschien iets te stylish :D. Het ergste is dat het een replay sjaal is die ik van mijn vriendin kreeg, ding kostte 80 euro, dus ik kan hem ook niet wegflikkeren :o.

gewoon verkopen op marktplaats :p welke mong**l telt er nou 80 pleuro neer voor een sjaal???? dat kan alleen een vrouw zijn....

Wel eerst die pijltjes geprobeerd voor je ze kocht?:P Wat tel je daar nu voor neer?
Nee(kijkshop pijltjes , 35% korting eindprijs was 10Euro) en dat is de eerste keer dat ik dit doe,
wij hadden altijd een hele goede Darts winkel(Benito's ) in de Zaanstreek maar die bestaat niet meer,

kon je altijd alles testen (hadden 2x wedstrijd banen),
maar ik gooi al vanaf mijn jeugd met 20/21g pijlen , dat zit meestal wel goed...
lekker bezig dus.. hier van de week bord op zolder gehangen... kerel is alleen nog maar op zolder te vinden:)
Ja zeker lekker bezig,
Ha ja dat krijg je dat je je man niet meer ziet , zeker als hij net zo verslaafd als mij is :D

Groet, Ray...

Niet om te showen maar mijn laatste centen na een paar gruwelijke tegenslagen gespendeerd aan boodschappen voor het gezin om tot loonstorting het weekend door te komen. Na 3 maanden om en nabij 2000 euries per maand aan onverwachte kosten trots om dat nog te kunnen van eigen geld ! Dat wilde ik ff delen.

Ik zie je stiekem ook wel in het gay topic kijken soms.. Als je wat wil vertellen mag het hoor. Daar zijn wij immers voor..
Mijn online status staat op onzichtbaar en dat topic op ignore dus dat wordt lastig. Maar waarom staat het bij jou niet op ignore en waarom was je daar aan het kijken? :)

Mijn online status staat op onzichtbaar en dat topic op ignore dus dat wordt lastig. Maar waarom staat het bij jou niet op ignore en waarom was je daar aan het kijken? :)

Ik heb zelfs al eens gepost in dat topic T. Ik kom daar puur voor naakt pics van Cristiano Ronaldo. Ik schaam me daar niet voor.

Ik heb zelfs al eens gepost in dat topic T. Ik kom daar puur voor naakt pics van Cristiano Ronaldo. Ik schaam me daar niet voor.
That's the spirit :thumbs:

Was trouwens toch tevreden toen DBB eindelijk een gay pics topic erbij kreeg, je snijdt toch weer een hele nieuwe doelgroep bezoekers aan.

Anyway on-topic maar weer.

Terug
Naar boven