Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
That's the spirit
Was trouwens toch tevreden toen DBB eindelijk een gay pics topic erbij kreeg, je snijdt toch weer een hele nieuwe doelgroep bezoekers aan.
Anyway on-topic maar weer.
Als je dat gay pics topic alleen toegankelijk maakt voor betalende leden verdien je er nog wat leuks aan, misschien speciaal gay membership in het leven roepen? Weet ik ook gelijk wie op de negeerlijst moet.
Volkswagen polo 1.6 met busines pack
Pittig motortjé

Als je je aftrekt op naakte mannen (of er incidenteel coïtus mee hebt) ben je heus nog niet direct homo hoor.
Als je je aftrekt op naakte mannen (of er incidenteel coïtus mee hebt) ben je heus nog niet direct homo hoor.
ik ben nou al een aantal post van jou tegen gekomen en meerder maals zit ik zo
http://media.tumblr.com/tumblr_lmfrzzaq8n1qcragg.gif

Denk van wel alleen dan is het leuker omdat je de verbaasde reactie van iemand ziet als je serieus blijft kijken.

Je kunt met de nieuwe Polo geen 1.6 nemen, dus tweedehands.
Nieuw
O really? Benzine miss niet, diesel absoluut wel.

Valt best mee, dat r-line paket erop zou wel de shit geweest zijn.. Maar het is puur voor men werk dusjah![]()
Voor het werk, da's andere koek inderdaad.
Altijd wel leuk aan te kleden, al blijf ik geen diesel mens.
Al zijn ze retesnel tegenwoordig.
deed mijn 1.3L Fiesta 70PK benzine (bj2008) dat ook maar..