XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Opbouwen.. Ben ook begonnen met een peugeot 206 1200cc.
Nu onlangs een evo aangeschaft, en nu komt er een bedrijfswagen bij :p
Wel spijtig dat ik het niet eerder wist van die bedrijfswagen, had die evo anders zeker niet gekocht.

zit nog op school, dus ben tevreden met deze hoor. alleen de mijne gaat niet als de brandweer :cool:

Hansie Hansie :D
Ik lees echt pas kort(nog nooit in mijn leven boeken gelezen) toen "Gijp" uitkwam , ben ik maar begonnen..:p

Gijp>Geen Genade>Achter de kleedkamer deur...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds ik windows 8 heb kom ik helemaal gek op op men vaste computer. Altijd loopt ie vast, gaat ook veel slomer sinds de ''upgrade''. Heb het wel gehad met windows dus daarom deez gekocht.

apple_imac_27inch_splash.png

Vergeet wel niet dat die auto gefinancieerd word door men werk.

nou wou ik is ff vragen, betaald zo'n bedrijf de bedrijfsauto helemaal.. dus ook met verzekering belasting enzo of verhalen ze dit wel op jou? annyway al nice dat ze de aankoopprijs betalen ;)

nou wou ik is ff vragen, betaald zo'n bedrijf de bedrijfsauto helemaal.. dus ook met verzekering belasting enzo of verhalen ze dit wel op jou? annyway al nice dat ze de aankoopprijs betalen ;)

Meestal kom je in een klasse terecht en aan die klasse is een bedrag verbonden dat je mag spenderen aan een auto. Van mij is het volledig betaald van het bedrijf; verzekering/auto/naft..

Ik ga snel verhuizen en ben alvast een nieuwe fitness kamer (homegym) aan het voorbereiden,

Deze net gehaald maar is net wat steviger dan dit plaatje,
is dus een kruising tussen deze 2 plaatjes (boven/onder)

Wel lekker veel schijven erbij 4x 20kg 4x 10kg 4x5kg etc...

Ja een happy bunny hier , en dat op zondag.........
als ik verhuisd ben show ik het wel in de homegym thread...:D

Groetjes, Ray.........

Ik ga snel verhuizen en ben alvast een nieuwe fitness kamer (homegym) aan het voorbereiden,

Groetjes, Ray.........

Ga je groter wonen? Paar extra kamers om al je gekochte spullen in op te slaan :p

Groetjes, Ray.........

Mijn god, jij blijft maar uitgeven he :D

Ga je groter wonen? Paar extra kamers om al je gekochte spullen in op te slaan :p
Yes sir ,
ik heb nu 1 kamer voor alleen mijn fitness spullen en 1 kamer voor al mijn computer rommel en computer systemen.

Mijn god, jij blijft maar uitgeven he :D

Valt de laatste tijd nog best mee in verband met het verhuizen,
ben dus bang dat als ik eenmaal op mijn zelf woon, dat het weer koop KOOP KOOP wordt :o:D

Ik ben nog steeds mijn F@H farm aan het uitbreiden...

Sinds ik windows 8 heb kom ik helemaal gek op op men vaste computer. Altijd loopt ie vast, gaat ook veel slomer sinds de ''upgrade''. Heb het wel gehad met windows dus daarom deez gekocht.

apple_imac_27inch_splash.png

Heb je de nieuwe imac? Want dit is nog de oude op de foto. Ben erg tevreden over imac (van 2010), maar nog geen ervaring met die nieuwe ultra dunne zonder dvd drive.

Tja zodra je geen dvd's meer brandt en alles in HD kijkt mis je het niet. Achterhaalde technologie met wat er vandaag de dag mogelijk is, USB sticks, externe SSDs/HDDs, wireless... Minder mechanische rommel = minder kans op technische problemen. Apple zet daarin meestal de trend. De PC loopt wat achter maar zal zeker volgen. Ondertussen kan je voor bijna niks een externe drive kopen als je m toch om één of andere reden niet kan missen dus /care.

Hansie Hansie :D
Ik lees echt pas kort(nog nooit in mijn leven boeken gelezen) toen "Gijp" uitkwam , ben ik maar begonnen..:p

Gijp>Geen Genade>Achter de kleedkamer deur...

hansie hansie vond ik leuker dan gijp. Maar dat is meer omdat ik al Gijp zn anekdotes al 100 x gehoord heb bij VI.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven