XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Thnx, hij is ook zeer veel sneller dan de bmw's ;) Hij gaat nog naar duitsland, naar EDS, als ie daar vandaan komt, is ie zelfs sneller dan de nieuwste M5... 312 pk, 480 nM... In die paar dagen al 1600 km gereden, wat een genot, haha

Thnx, hij is ook zeer veel sneller dan de bmw's ;) Hij gaat nog naar duitsland, naar EDS, als ie daar vandaan komt, is ie zelfs sneller dan de nieuwste M5... 312 pk, 480 nM... In die paar dagen al 1600 km gereden, wat een genot, haha

jij bent een echte clown die opel sneller dan een nieuwe m5 laat staan de oude
de nieuwe m5 heeft standaard 507pk koppel van 520Nm

de oude m5 heeft standaard 400pk en een koppel van 500Nm
dus die hou je nooit bij!!!

misschien sneller als een m3 maar een m5, dan moet ie onder de 4.8 naar de 100 gaan en dan ook doorblijven trekken naar de 300+

Kom jij van het GoT forum ofzo?

:roflol: nee, heb moeten nazoeken wat jij ermee bedoelde.... zegt meer over jou dan over mij... :roflol: en was niet zo persoonlijk bedoeld hoor, ben alleen niet zown katten-liefhebber en zeker niet als er heelder teksten over verschijnen in een topic waarin het niet hoort.. je mag er gerust wat over vertellen maar niet over blijven doorgaan.. stuur dan PM's naar elkaar of open (zoals ik al voorstelde) er een topic over.. je post hier wat je hebt gekocht, vertel erbij wat het kan, hoeveel het koste maakt mij niet uit maar die kattenpraat bleef echt maar komen.. dus neem het niet persoonlijk op maar post liever nieuwe aankopen ;)

Vriend... Ooit gehoord van Pk's per kilo??? Pak je rekenmachine en doe je best... Of daag een keer een getunede OPC uit ;) met een M5... Maar.... Eerst ff rekenen :cool:

Die top red ik inderdaad niet! En de M5 waar jullie het over hebben, is gigantisch zwaar als je 'm niet geript koopt... Een ECHTE M5, dus zonder achterbank, enz... daar trek ik het niet tegen. Bij 265 is het afgelopen voor het OPC'tje, maar op de 100 zit ie sneller! Dat was eigenlijk waar ik ook op doelde

Verbeterd: De oude M5 is sneller... De oude niet!

m5 gaat in 4.7 naar de 100 lees ik net op autoweek.
hoe hard ga je met je opel denk je?

Komt ie dan:

Suzuki GSX1200
BJ: 99
KM: 34000
PK's: +/- 110
NM's: +/- 115
Quarter Mile: +/- 11 seconden
Top: +/- 240km/u

en gaat als een trein :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijf aan de gang... De nieuwste M5 is in Nederland gewoon getopt op 250 km/h... Dus daar ga ik dan overheen... De M5 zal er iets sneller zijn ;)

Ja klopt alle auto's die 250+ kunnen worden begrensd.
Maar als je een m5 of wat voor auto dan ook koopt laat je die er wel afhalen natuurlijk :p

das toch aardig gek :D

Feit blijft wel dat ik liever 300 rijdt in de M5, dan in mijn OPC, maar dan heb ik niets meer te dromen ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven