Kom jij van het GoT forum ofzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, hij is ook zeer veel sneller dan de bmw'sHij gaat nog naar duitsland, naar EDS, als ie daar vandaan komt, is ie zelfs sneller dan de nieuwste M5... 312 pk, 480 nM... In die paar dagen al 1600 km gereden, wat een genot, haha
nee, heb moeten nazoeken wat jij ermee bedoelde.... zegt meer over jou dan over mij...
en was niet zo persoonlijk bedoeld hoor, ben alleen niet zown katten-liefhebber en zeker niet als er heelder teksten over verschijnen in een topic waarin het niet hoort.. je mag er gerust wat over vertellen maar niet over blijven doorgaan.. stuur dan PM's naar elkaar of open (zoals ik al voorstelde) er een topic over.. je post hier wat je hebt gekocht, vertel erbij wat het kan, hoeveel het koste maakt mij niet uit maar die kattenpraat bleef echt maar komen.. dus neem het niet persoonlijk op maar post liever nieuwe aankopen 
m5 gaat in 4.7 naar de 100 lees ik net op autoweek.
hoe hard ga je met je opel denk je?
Komt ie dan:
Suzuki GSX1200
BJ: 99
KM: 34000
PK's: +/- 110
NM's: +/- 115
Quarter Mile: +/- 11 seconden
Top: +/- 240km/u
en gaat als een trein
http://www.white-scorpion.nl/bikes/...: gaat als een raket :D EDIT thx 2 patrick83

sorry, ik zat ff met een tennisracket in mijn hoofd precies

Lol
Wat hebben mensen trouwens toch allemaal met een M5? Koop gewoon een leuk motortje zoals de Munch Mammut 2000, ding is goedkoper dan een M5 en geen andere motor of auto die je bij kan houden (als je de begrenzer er af sloopt)![]()