Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:roflol: nee dank je!!
heb een eigen mening,.. en die volg ik,... hooguit dat ik een keer advies van m'n meissie opvolg als ze mee is ;)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 19:27 ----------

LoL,.. DBB @ it's warmest :p

Hier ook.. vaak kunnen ze wel eens leuke combos maken die je zelf niet zou kiezen maar toch leuk staan. maar als ik vind dat het niet staat is het klaar...
Goedzo! Goed naar het vrouwtje luisteren :P

Hier ook.. vaak kunnen ze wel eens leuke combos maken die je zelf niet zou kiezen maar toch leuk staan. maar als ik vind dat het niet staat is het klaar...
Goedzo! Goed naar het vrouwtje luisteren :P

zo nu en dan kunnen ze wel eens een goed idee hebben :p :p

zo nu en dan kunnen ze wel eens een goed idee hebben :p :p

Soms wel. Vrouwen kunnen heel praktisch en simpel denken (doel niet op gebrek aan intelligentie dan).
Zo betrap ik mezelf regelmatig op een issue wat ik zelf niet snel kan oplossen, vrouw die binnen komt "waarom doe je dat niet gewoon zo ?". Hoppatee, problem solved.

Haat dat. En je zult het moeten aanhoren (3 jaar lang)

:kiss:

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 19:44 ----------

Soms wel. Vrouwen kunnen heel praktisch en simpel denken (doel niet op gebrek aan intelligentie dan).
Zo betrap ik mezelf regelmatig op een issue wat ik zelf niet snel kan oplossen, vrouw die binnen komt "waarom doe je dat niet gewoon zo ?". Hoppatee, problem solved.

Haat dat. En je zult het moeten aanhoren (3 jaar lang)

whahahahahah moet daar helaas in mee gaan idd :roflol: :roflol:

Paar nette stappers op de kop getikt. Bam!

29qk136.jpg

is het alweer carnaval dan?

Purple rain is trouwens wel vet.

Nice, maar vind ze wel overdreven voor een 19 jarige. Zijn ze voor een speciale gelegenheid ofzo?

Nieuwe wielen en banden :)
Staat gelijk een stuk beter dan die 15 inch wielen met wieldoppen

10fw61j.jpg

nldamh.jpg

b54i89.jpg

Terug
Naar boven