AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Al veel te veel lessen gehad, mag voor de 4e keer op. Kan gewoon niet rijden volgens de CBR regels.

Nog 2 dan:
GSXR1000K9links.jpg

GSXR1000K9rechts.jpg

Ziet er leuk uit! Mooi zwart ook!
Nu nog even netjes rijden ;)
Daarna ook anders kun je der maar zo kort van genieten :)

Laatst bewerkt:
Zitten leuke opties op:
-Smoked achterlicht.
-Smoked knipperlichten achter.
-Duo zit cover.
-Xenon.
-Valdoppen.
-Yoshimura vanaf spruitstuk.
-4 kappen die normaal grijs zijn in kleur gespoten. (zwart)
-Zwarte rem/koppelings hendels.
-Suzuki gel zitje.
-Powercommander.
-Korte kentekenplaathouder.

Moeten wel ff nieuwe bandjes opleggen, beurje geven en PC laten afstellen. Owja en smoked knipperlichten voor ben ik as we speak aan het zoeken. EDIT: gevonden en besteld. Nu nog opzoek naar mooie rimstripping.

Laatst bewerkt:
Yoshimura hnnnggg

Ja dat wel maar moet beurtje etc krijgen en het weer is slecht dus rijden zit er niet in.

Mooie fiets Brabo!

Gisteren sporttas, sportschoenen en nieuwe trainingsbroek gehaald!

Nieuw scheermes gekocht. Morgen eerste test.

ohq0rc.jpg

Nice, schijnt wel dat het in het begin wennen is.. in be4 heel mn gezicht ligt open :roflol:

wat koste dat ding, en waar gekocht?

Koste best wel wat. 120 euro heb ik ervoor betaald. (best goedkoop voor een scheermes van dit formaat) Een hobby zoals een ander. :P. Heb er ondertussen al verschillende en in het begin is het wel wennen ja. Na 5 maanden toch nog altijd geen felle wonden. :p. Is gewoon gekocht bij een particulier.

1dygcg.jpg

Nieuwe bike, nadat mijn vorige helaas gestolen was! :)

Mooi zwart is niet lelijk :d

Koste best wel wat. 120 euro heb ik ervoor betaald. (best goedkoop voor een scheermes van dit formaat) Een hobby zoals een ander. :P. Heb er ondertussen al verschillende en in het begin is het wel wennen ja. Na 5 maanden toch nog altijd geen felle wonden. :p. Is gewoon gekocht bij een particulier.

Werken zulke messen nou echt beter? Ik heb zelf redelijk donkere/stugge stoppels, en merk dat na het scheren, zelfs met een nieuw mesje, de stoppels alsnog te zien zijn en je voelt het ook nog wat..

Werken zulke messen nou echt beter? Ik heb zelf redelijk donkere/stugge stoppels, en merk dat na het scheren, zelfs met een nieuw mesje, de stoppels alsnog te zien zijn en je voelt het ook nog wat..

Ja ik gebruikte altijd een Gillette Fusion mesje en heb ook donkere en stugge stoppels. Na het scheren waren ze wel altijd weg (niet zichtbaar) maar wel altijd voelbaar. Na enkele uren zag je ze dan weer opkomen. Met zo een scheermes kan je dichter op de huid scheren en krijg je veel minder irritatie. Een ander alternatief is een traditionele krabber. Zijn ook zeer handig en krijg je ook betere resultaten mee dan met een van 5 mesjes.

fenc6e.jpg

Die gebruik ik als ik wat minder tijd heb. Is een ouderwetse Gillette van het jaar 1918. De mesjes voor erin kosten amper 1 euro voor 10 stuks die je aan 2 kanten kan gebruiken. Dus een stuk voordeliger dan de moderne mesjes.

Terug
Naar boven